掃呢頁CODE去手機

2016年7月13日 星期三

【#全世界都是中國的】王祖藍李亞男霍建華轉貼中國地圖:一點都不能少! __,祖藍,霍建華,李亞男,王祖藍,

荷蘭海牙常設法院昨日公佈由菲律賓提出嘅南海仲裁結果。法院認為,雖然中國航海家、漁民喺歷史上使用南海,但中國冇證據顯示中國曾控制南海嘅海域或資源,法院認為中方喺九段線內資源歷史性權利上,並無法律基礎。(新聞連結:http://bit.ly/29BpvSZ)玻璃心碎落一地,所以中共喉舌《人民日報》就於微博貼中國地圖,寫道:「中國的領土主權和海洋權益,不需要別人仲裁。中國、一點都不能少,一寸都不會讓」, ...




其他影片:>>






荷蘭海牙常設法院昨日公佈由菲律賓提出嘅南海仲裁結果。法院認為,雖然中國航海家、漁民喺歷史上使用南海,但中國冇證據顯示中國曾控制南海嘅海域或資源,法院認為中方喺九段線內資源歷史性權利上,並無法律基礎。(新聞連結: http://bit.ly/29BpvSZ )玻璃心碎落一地,所以中共喉舌《人民日報》就於微博貼中國地圖,寫道:「中國的領土主權和海洋權益,不需要別人仲裁。中國、一點都不能少,一寸都不會讓」,再落埋hash tag「#中國一點都不能少」。幅圖以紅色去標誌「領土」,加埋五星旗嗰五粒黃星,而地圖上除咗標誌住「中國」嘅地方之外,仲有啲唔係中國,包括台灣等地嘅地方都被「染紅」。好多星,平日甚少提政治嗰啲,今日,都有轉發呢個微博,包括李晨、范冰冰、張馨予、黃曉明等等,黃曉明揚言:「面對領土主權問題,我們就是這麼強勢!」佢哋都嚟自中國,有愛國心係可以理解嘅。不過,港星王祖藍李亞男夫婦、向太陳嵐、楊玉梅、上海出生嘅琦琦,仲有上星期宣佈婚訊嘅台灣男星霍建華,同埋一早去咗賺韓圜嘅韓國女團f(x)成員宋茜(Victoria)等人,都有轉發呢個微博。早於去年9月,中共大閱兵當日,王祖藍夫妻檔已經齊齊舉手致敬,今次轉貼強國領土地圖高呼:「一點都不能少!」不意外。但身為台灣男星嘅霍建華咁講,係有少少怪怪哋,但人哋家陣喺內地拍劇大紅……有網民突破盲腸點出,霍建華係「是我見過唯一發這張圖片的台灣藝人」,再畀咗3個讚佢;而全文重點,喺宋茜度。宋茜先後喺微博同Instagram轉發呢條「中國一點都不能少」嘅留言,Ig班台灣fans同香港fans實在唔buy,留言包括:「真的很扯,再也不喜歡你了」

「哇!台灣甚麼時候變中國了??」

「就不要來臺灣,臺灣來我肯定去現場噓」

「雖然喜歡你,但是由於我的立場,sorry」

「oh god the sea that's not your country, the sea is Vietnam's」

「大姐刪了吧!你這是把台灣粉絲都給扼殺掉了!這下子fx又有新聞可報」呢單嘢到底係「愛國證明」定「關公災難」,大家可以自行定奪。

宋茜嘅「愛國」post,引嚟唔少fans反感。(互聯網圖片) 《人民日報》今日就南海主仲裁喺微博發言。
香港代表:李亞男 向太陳嵐 楊玉梅
琦琦 大陸代表:張馨予 黃曉明
李晨 劉詩詩 中韓代表:宋茜
韓庚 鹿晗 就連台灣都是大陸版圖的。 台灣代表:霍建華

鍾意就快D Share啦!