掃呢頁CODE去手機

2016年7月22日 星期五

【壹週刊】三女侍一夫》趙世光大婆冇眼睇 避走上海同二奶隔空互片 __,趙世光,M1,

趙家公子風流帳多,攪到元配何琍琍跟二奶譚玉梅(Mary)及秘密情婦程秀麗糾纏多年,三女侍一夫,左右逢源嘅男係咪Happy多過煩爆,只有佢先知。但元配何琍琍同高調曬愛嘅譚玉梅不時隔空互片,就一度成ball場熱話。94年趙世光纏上來自黑龍江嘅譚玉梅後,從此難甩身。多年來呢位阿二不停向元配何琍琍挑機,除跟趙世光多番被影到出雙入對,最令大婆難堪是譚常以趙世光紅顏身份高調現身ball場。對付二奶,大婆最好招 ...


趙家公子風流帳多,攪到元配何琍琍跟二奶譚玉梅(Mary)及秘密情婦程秀麗糾纏多年,三女侍一夫,左右逢源嘅男係咪Happy多過煩爆,只有佢先知。但元配何琍琍同高調曬愛嘅譚玉梅不時隔空互片,就一度成ball場熱話。94年趙世光纏上來自黑龍江嘅譚玉梅後,從此難甩身。多年來呢位阿二不停向元配何琍琍挑機,除跟趙世光多番被影到出雙入對,最令大婆難堪是譚常以趙世光紅顏身份高調現身ball場。對付二奶,大婆最好招數就係誓保守趙太名份,令譚玉梅十幾年來都無法坐正,何琍琍曾經公開講譚玉梅係阿二,厚顏的譚即回應一句:「香港都有好多二奶!」擺明唔怕大婆趕狐。咁又係,十幾年來譚玉梅在趙世光身上攞唔少嘢,前後共炒十二間豪宅,交易涉過億金額,自己又被安排住三千呎的地利根德閣豪宅,要她知難而退,邊有咁易!唔想眼火爆嘅大婆何琍琍,之後唯有採取避走上海政策,實行冇眼屎乾淨盲。在上海發展飲食王國的何琍琍,亦對老公風流帳選擇放下態度,唔再跟阿二硬撼,她說:「做大婆要有器量,唔通撼頭埋牆。佢好怕我提出離婚,不過要離婚早就離咗」至於趙世光亦識分庄閒,逢大時大節及公開活動,身邊永遠是元配何琍琍。直至04年,趙世光中風致行動不便,大婆同二奶終分出勝負。生活需由老婆打點照顧的趙世光,財政大權落在何琍琍手,招積譚玉梅最終亦要敗走,大婆二奶的10年之戰正式劃上句號。

對趙世光的風流,何琍琍一度忍冇可忍,要避走上海冇眼睇。
趙世光與黑龍江女人譚玉梅糾纏十幾年,二人經常被傳媒影到出雙入對。 04年趙世光中風,財政大權落在老婆手,持續十幾年的大婆與二奶之爭始平息,何琍琍大勝。 趙世光中風初期,殺出情婦程秀麗及一對私生子女,真係唔病唔知咁多混帳。
當年譚玉梅與趙世光一起時,出入毫不避忌,又高調現身ball場,擺明向大婆挑機。 譚玉梅

鍾意就快D Share啦!