掃呢頁CODE去手機

2016年7月22日 星期五

Hot Talk:【烏龍新經典】射唔入?等我幫你掟入去啦! __,

烏龍波,相信大家都睇唔少,球員喺壓力下解圍攻入自己龍門,射到幾靚都有,不過當球員喺毫無壓力下,都可以攻入自己大門,你又見過未先?話說日前一場熱身賽,英超球隊般尼茅夫去到美國同明尼蘇達聯打友賽,場波就由般尼茅夫大勝4蛋,不過全場焦點反而係佢哋贏到嘅第2球波。話說當時明聯個喀麥隆門將拿祖克好醒咁殺出小禁區快過對手前鋒擒下個長傳,然後個個期待佢開出生波策動反攻,拿祖克就第一時間打算將個波掟去左閘位置,可 ...


烏龍波,相信大家都睇唔少,球員喺壓力下解圍攻入自己龍門,射到幾靚都有,不過當球員喺毫無壓力下,都可以攻入自己大門,你又見過未先?話說日前一場熱身賽,英超球隊般尼茅夫去到美國同明尼蘇達聯打友賽,場波就由般尼茅夫大勝4蛋,不過全場焦點反而係佢哋贏到嘅第2球波。

話說當時明聯個喀麥隆門將拿祖克好醒咁殺出小禁區快過對手前鋒擒下個長傳,然後個個期待佢開出生波策動反攻,拿祖克就第一時間打算將個波掟去左閘位置,可惜呢個打算最後打唔響個如意算盤,佢竟然能人所不能咁將個波掟去自己龍門方向,即使佢已經第一時間發力去追,諗住將個撈走,無奈始終趕唔切,嚇到全場呆晒,對手就開心晒囉!講多無謂,即刻去片,你就知佢有幾掂!

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!