掃呢頁CODE去手機

2016年7月22日 星期五

【進場足本】陳妍希瘋狂升胸變E Cup __,妍希,陳妍希,

妍希BB嘅台灣歸寧宴,同北京嘅婚禮一樣亮點處處。台灣女星陳妍希與內地男星陳曉今晚在台灣舉行歸寧宴。雖然陳妍希懷有身孕,但佢為咗貪靚都相當唔錫身,除咗揀選咗一段束衣款式嘅婚紗嚟Marchin,仲着咗五吋高踭鞋,真係睇見都牙煙。不過成晚嘅亮點,係喺妍希BB嘅驕人雙峰度。從來都唔係咪神代表嘅佢,今晚呢件婚紗令人眼前一亮。不過最、最、最震撼嘅場面,係喺一對新人互講誓詞嘅時候。一臉冧樣嘅妍希BB,雙手舉咪嘅 ...


妍希BB嘅台灣歸寧宴,同北京嘅婚禮一樣亮點處處。

台灣女星陳妍希與內地男星陳曉今晚在台灣舉行歸寧宴。雖然陳妍希懷有身孕,但佢為咗貪靚都相當唔錫身,除咗揀選咗一段束衣款式嘅婚紗嚟March in,仲着咗五吋高踭鞋,真係睇見都牙煙。

不過成晚嘅亮點,係喺妍希BB嘅驕人雙峰度。從來都唔係咪神代表嘅佢,今晚呢件婚紗令人眼前一亮。不過最、最、最震撼嘅場面,係喺一對新人互講誓詞嘅時候。一臉冧樣嘅妍希BB,雙手舉咪嘅時候唔覺意掂到咪咪,結果令到雙峰更加突出同立體,望落去直頭有E Cup嘅效果,件事亦令到妍希BB靚上加靚。

楊丞琳激動嗌想喊

除了婚紗令人眼前一亮,妍希BB嘅旗袍晚裝亦相當省鏡,着咗之後頓時化身端莊人妻。而婚宴另一個亮點,是妍希BB好友楊丞琳為二人獻唱,成功掀起全晚高潮,而一對新人在台下亦聽得如癡如醉。楊丞琳在台上更表現激動,頻呼「想哭」,而她更一度激動得皮膚泛紅,楊丞琳續說:「我很希望他們很幸福,也希望在場的大家都跟我一樣祝福他們。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!