掃呢頁CODE去手機

2016年8月5日 星期五

專案網組:搜查線:茶仔也設優先座 大細超定很窩心? __,

元朗有餐廳貼出告示,指因天氣酷熱,會讓老人及孕婦優先入座。「由於天氣酷熱,老人及孕婦將優先安排座位,敬請體諒。」出街食飯等位在所難免,但炎炎夏日,戶外等位時熱浪逼人,長時間等候的話,再冷靜的人都會感到不耐煩,如果此時再看到這張告示,你會有甚麼想法?是認為店舖的安排好窩心,還是「大細超」對待客人不公平?元朗一間餐廳就貼出了這張告示,女店主指,優先入座的理念猶如交通工具上的關愛座,但認為元朗人親切易相 ...


元朗有餐廳貼出告示,指因天氣酷熱,會讓老人及孕婦優先入座。

「由於天氣酷熱,老人及孕婦將優先安排座位,敬請體諒。」出街食飯等位在所難免,但炎炎夏日,戶外等位時熱浪逼人,長時間等候的話,再冷靜的人都會感到不耐煩,如果此時再看到這張告示,你會有甚麼想法?是認為店舖的安排好窩心,還是「大細超」對待客人不公平?元朗一間餐廳就貼出了這張告示,女店主指,優先入座的理念猶如交通工具上的關愛座,但認為元朗人親切易相處,不會出現各種規限和壓力,只希望每個客人都可「食得舒服」。

仍是2字頭的女店主阿斯表示,餐廳只開業3個月,近日打響名堂後開始出現人龍,有見天氣愈來愈熱,加上不時有孕婦和行動不便的老人家到場排隊,所以有此優先入座的安排,「自己都做咗媽媽,知道大肚時有幾辛苦,就算唔係咁,平日見到老人家撐住拐杖等咁耐,個心都過意唔去啦。」她表示,店內最多只有約30個座位,加上食物需即叫即煮,客人最多可等逾一小時才能入座,「我哋人手唔夠,得一個廚師睇住4個爐,上菜比較慢,繁忙時可能真係要等。」

東網記者到位於元朗鳳翔路的C3食肆,訪問食客對此安排意見,有人激讚認為好窩心,亦有人不以為然。甫步出餐廳的陳小姐,形容該店抵食又體貼,「天氣咁熱,老人家同孕婦一定仲辛苦,好贊成有咁嘅安排,佢哋都應該享受到好食嘅食物!」至於上了年紀的陳先生則認為有關安排或屬多此一舉,「好似冇咩需要囉,如果講老人家嘅,睇下去到幾老啦,我都可以叫老。但如果係孕婦,都應該畀佢入去坐先嘅。」

「之前冇寫紙嘅,都試過有客人會不滿。可能係我哋溝通不足,忙得滯冇同客講清楚,佢哋等得耐,又唔知點解人哋可以入先,就會燥底啦。」因此,阿斯決定白紙黑字,標明餐廳正實施老人孕婦優先入座的安排。大着肚子的孕婦就睇得出,但怎樣才可算是「老人家」?「呢個就靠我哋同夥計自己判斷,見到啲行動不便、撐住拐杖、要人扶嘅就一定會畀佢入先,但如果有啲仲係幾年青、健步如飛嘅,就可能會麻煩佢等多陣啦。」阿斯指,作此安排只希望人人都可舒適地用餐,「就算係我哋屋企人同朋友,嚟到都係要等位,我哋企得好硬。」

現時該店全日只統一發售$40的意粉餐,阿斯慨嘆元朗飲食業競爭大,轉手非常頻密,一旦欠新鮮感則容易以結業告終,該店亦拒做外賣,因人手不足「做唔切」,不想再加長客人等候時間。而除了安排優先入座,該店侍應又會不定時向等位客人派發冰水。為紓緩高溫之下曝曬的不滿,阿斯更有計劃之後添置冷風機放在店門外,甚至申請戶外牌照加設簷篷,「等生意穩定之後先會有其他計劃,依家貼告示出嚟都有壓力,但人哋點諗我控制唔到,開舖都唔係要發達,如果唔係就唔會賣咁平啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!