掃呢頁CODE去手機

2016年8月1日 星期一

張嘉兒拍片力數「超不推薦的產科醫生」 __,張嘉兒,

真係聽到都嬲!所以話揀醫生真係要好小心!作為準媽媽嘅藝人張嘉兒自從懷孕之後,就喺社交網站開設專頁,同各位準媽媽分享佗B心得,教大家懷孕嘅時候要注意啲咩。而嘉兒今日就喺微博上載咗一段短片,分享懷孕初期睇醫生嘅不快經歷,仲以「超不推薦的產科醫生」為題。雖然片中嘉兒冇提及醫生同診所嘅名,但睇得出呢個經歷令佢覺得好唔舒服。佢話經朋友介紹去咗中環一間婦產科診所驗孕,雖然價錢貴,但因為評價好所以想去睇。由於朋 ...


真係聽到都嬲!所以話揀醫生真係要好小心!

作為準媽媽嘅藝人張嘉兒自從懷孕之後,就喺社交網站開設專頁,同各位準媽媽分享佗B心得,教大家懷孕嘅時候要注意啲咩。而嘉兒今日就喺微博上載咗一段短片,分享懷孕初期睇醫生嘅不快經歷,仲以「超不推薦的產科醫生」為題。

雖然片中嘉兒冇提及醫生同診所嘅名,但睇得出呢個經歷令佢覺得好唔舒服。佢話經朋友介紹去咗中環一間婦產科診所驗孕,雖然價錢貴,但因為評價好所以想去睇。由於朋友推介嘅嗰位醫生太出名,已經Full booking,所以嘉兒就喺姑娘嘅介紹下,試吓同一診所嘅另一位醫生。

八卦醫生查家宅

片中嘉兒提及由於懷孕需要成日睇醫生檢查,所以搵合適同夾嘅醫生好重要:「可能你哋會覺得好小事,揀醫生真係人夾人緣,如果同呢個人唔夾,就係唔掂。」之後佢繼續講:「最初問吓我同屋企人有咩病歷,或者呢胎係計劃懷孕,抑或係意外。跟住問我做咩職業,知道我做演員之後,就問我拍劇辛唔辛苦,拍咩角色,使唔使拍通宵,但呢啲唔係睇醫生會問你嘅問題。你嗰陣嘅心情唔係想佢問呢啲嘢,已經覺得佢好八卦,仲要問埋我家姐結咗婚未、有冇BB,好似侵犯我私隱咁,覺得唔舒服。」

張嘉兒嬲醫生唔夠專業

不過嘉兒都覺得以上係小問題,繼而續說:「最大問題係我有多囊卵巢症,每月經期唔定時,會引致難懷孕,所以擔心會唔會好易流產。當問到我關心嘅問題時,佢好寸咁話Scan咗咪知囉。本身已經唔鍾意佢問我啲私人問題,嗰一刻真係好嬲!我明白醫生唔想令到病人恐慌,但其實佢應該用數據去分析我聽。」

嘉兒又話之後驗咗真係有咗BB時,雖然個醫生有恭喜佢,但個恭喜都唔係好熱情,又話個醫生全程要佢自問自答:「好多人都知海鮮唔食得,我都有呢個正常知識,但都會想問吓醫生意見,但我好似係自問自答咁,吓吓我答番佢,其實自己上Google都得」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!