掃呢頁CODE去手機

2016年8月2日 星期二

露線鍾楚紅 當親妹阿四咁使 __,鍾楚紅,

露線鍾楚紅當親妹阿四咁使11,953views│2016年08月02日紅姑鍾楚紅56歲依然保養得宜,唔使夾硬谷,不經意就有幾吋事業線露出嚟,認真養眼!至於陪佢tea嗰位女子就打扮樸素,仲一抽二能咁,應該係助手嚟。明星鍾意喺中環出沒,而紅姑鍾楚紅呢日就揀咗喺ifc間Agnesbcafé食tea。食完都未走得住,紅姑仲要買多少少甜品。疑似助手孭一袋又拎一袋,仲要幫手拎埋盒cake,加上自己個手袋,成身 ...






  • 其他影片:>>






  • 露線鍾楚紅 當親妹阿四咁使
  • 11,953 views│2016年08月02日
  • 紅姑鍾楚紅56歲依然保養得宜,唔使夾硬谷,不經意就有幾吋事業線露出嚟,認真養眼!至於陪佢tea嗰位女子就打扮樸素,仲一抽二能咁,應該係助手嚟。

    明星鍾意喺中環出沒,而紅姑鍾楚紅呢日就揀咗喺ifc間Agnes b café食tea。食完都未走得住,紅姑仲要買多少少甜品。疑似助手孭一袋又拎一袋,仲要幫手拎埋盒cake,加上自己個手袋,成身都係嘢。至於紅姑就兩手揈揈,巧膠貴!

    點解會話個助手係疑似嘅?因為睇真啲,原來呢位俾鍾楚紅當阿四咁使嘅,係佢個親細妹!

    鍾意就快D Share啦!