掃呢頁CODE去手機

2016年8月2日 星期二

聞嘉穎離巢即落閘 陳凱琳反常態玩高傲 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳一反常態變得唔合作,就連相都唔肯畀記者影一張。陳凱琳昨日於將軍澳電視城拍攝無綫新劇《翻生武林》,有傳其男友鄭嘉穎將會離巢,《迷》是嘉穎最後一部無綫劇。問到陳凱琳知否此事,她說:「唔方便回應!」再問她可否停下拍照時,一向友善的她竟說:「我唔影相嘅!」隨即匆匆入廠。期間劇集監製歐耀興亦在場,更向記者表示:「你哋有冇申請採訪?你哋唔好騷擾我嘅演員!」 ...


陳凱琳一反常態變得唔合作,就連相都唔肯畀記者影一張。

陳凱琳昨日於將軍澳電視城拍攝無綫新劇《翻生武林》,有傳其男友鄭嘉穎將會離巢,《迷》是嘉穎最後一部無綫劇。

問到陳凱琳知否此事,她說:「唔方便回應!」再問她可否停下拍照時,一向友善的她竟說:「我唔影相嘅!」隨即匆匆入廠。期間劇集監製歐耀興亦在場,更向記者表示:「你哋有冇申請採訪?你哋唔好騷擾我嘅演員!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!