掃呢頁CODE去手機

2016年8月5日 星期五

【情侶掌上壓】劉佩玥最驚壓傷伍允龍 __,劉佩玥,伍允龍,

小編覺得,伍允龍真係搵命搏,睇相你就明。陳展鵬、胡定欣、劉佩玥(Moon)及伍允龍等於紅磡宣傳無綫劇集《城寨英雄》。當中緋聞男女Moon及伍允龍更即場示範「女上男下」掌上壓。Moon事後被問到與伍允龍玩掌上壓有否感尷尬?她搞笑自認重磅,又稱擔心壓傷伍允龍:「唔敢諗尷尬,驚整親佢背脊。掌上壓係負重運動,加上我唔係嬌小。」提到二人玩得相當投入,問到是否完全毋懼緋聞?Moon笑言:「緋聞唔係真,咪放開懷 ...


小編覺得,伍允龍真係搵命搏,睇相你就明。

陳展鵬、胡定欣、劉佩玥(Moon)及伍允龍等於紅磡宣傳無綫劇集《城寨英雄》。當中緋聞男女Moon及伍允龍更即場示範「女上男下」掌上壓。Moon事後被問到與伍允龍玩掌上壓有否感尷尬?她搞笑自認重磅,又稱擔心壓傷伍允龍:「唔敢諗尷尬,驚整親佢背脊。掌上壓係負重運動,加上我唔係嬌小。」

提到二人玩得相當投入,問到是否完全毋懼緋聞?Moon笑言:「緋聞唔係真,咪放開懷抱去玩咯。如果真係有嘢就會尷尬,咁玩嘅話,緋聞會不攻自破。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!