掃呢頁CODE去手機

2016年11月11日 星期五

億萬太子爺阿正@RB揼重本 為老婆出碟 __,阿正,馮庭正,

收收埋埋,原來阿正@RubberBand係太子爺嚟!出碟?其實唔難!樂隊RubberBand加入樂壇9年,隊長兼結他手阿正(馮庭正)甚少談及私生活,阿正2015年於瑞士雪山向拍拖3年的「馬來西亞小姐」黃淑玲(Sherine)求婚,今年初再於半島酒店舉行婚宴正式拉埋天窗。由求婚到婚禮阿正均「落重本」既花心思又肯揼錢,錫老婆錫到燶的他最近更斥巨資,為向來愛唱歌、歌喉靚絶的老婆出碟圓歌手夢,推出靚聲Hi ...




其他影片:>>






收收埋埋,原來阿正@RubberBand係太子爺嚟!出碟?其實唔難!

樂隊RubberBand加入樂壇9年,隊長兼結他手阿正(馮庭正)甚少談及私生活,阿正2015年於瑞士雪山向拍拖3年的「馬來西亞小姐」黃淑玲(Sherine)求婚,今年初再於半島酒店舉行婚宴正式拉埋天窗。由求婚到婚禮阿正均「落重本」既花心思又肯揼錢,錫老婆錫到燶的他最近更斥巨資,為向來愛唱歌、歌喉靚絶的老婆出碟圓歌手夢,推出靚聲HiFi碟。不少人均好奇,同樣為本土樂隊的Mr.早前內哄,被揭除了富貴主音Alan不愁生活,其他人均要搵「副業」搵銀,相比之下為何阿正能夠有如此財力?!

親自為老婆作曲做監製

原來一直低調的阿正,從沒有透露過自己是億萬太子爺身份,父親身家相當豐厚,要撐老婆出碟對他而言毫無難度,其實Sherine 2014年已經轉做歌手,不時有公開演出,聽過其歌喉的均大讚有「港版Adele」的影子!既然老婆有天賦,阿正亦撐到底,最近讓Sherine簽約老友農夫的唱片公司老闆DJ Tommy任經理人,自己更協助作曲及擔任唱片監製,早前出席活動已不時提到老婆將出碟,做足事前宣傳。

夜蒲孖老友密斟

為了幫老婆出碟「開路」,阿正最近更頻頻帶老婆夜蒲,介紹音樂圈好友讓她認識,日前凌晨12時多,兩人翹到實離開夜店,Sherine一臉開心,如同開籠雀般說不停,兩人行去附近的士站等車,由於人龍超長,阿正為免老婆呆等,愛妻號的他即時取出電話call車,未幾便有車駛至,兩人齊齊登車回家溫馨。

幫埋老婆交學費

被指會被打造成「港版Adele」,Sherine難掩興奮,接受記者訪問連聲說唔敢當,至於被問到老公打本出碟,她說:「唔係淨係錢嗰方面,早排我去咗3次紐約學唱歌,老公都好支持,都有幫我畀埋學費。(隻碟搞成點?)依家已經錄好咗歌,都影埋封面𠻹。」及至被問到老公家族富有,Sherine即時支吾而對,並說:「呀,錢方面我唔知喎。」隨即匆匆收線。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!