掃呢頁CODE去手機

2016年11月11日 星期五

【非常女婿】59歲李坤城認與靖恩有性行為 張靚穎遭母舉證曾做情婦 __,張靚穎,李坤城,

家事應該閂埋門處理,但係呢兩pair就喜歡同大家share,佢哋係年齡相差40年嘅爺孫戀主角李坤城林靖恩,以及林靖恩爸爸;另一pair係大陸女星張靚穎同經理人公司CEO老公馮軻,以及張靚穎母親。李坤城林靖恩呢,最近有傳兩人將於女方20歲、即本月15號生日後,結為夫妻,李坤城日前受訪時,被問及兩人有冇避孕,李直言:「我們跟普通情侶一樣很真實自然,在她20歲前,我不會讓她懷孕。」即係……有曳曳啦。好多 ...




其他影片:>>






家事應該閂埋門處理,但係呢兩pair就喜歡同大家share,佢哋係年齡相差40年嘅爺孫戀主角李坤城林靖恩,以及林靖恩爸爸;另一pair係大陸女星張靚穎同經理人公司CEO老公馮軻,以及張靚穎母親。李坤城林靖恩呢,最近有傳兩人將於女方20歲、即本月15號生日後,結為夫妻,李坤城日前受訪時,被問及兩人有冇避孕,李直言:「我們跟普通情侶一樣很真實自然,在她20歲前,我不會讓她懷孕。」即係……有曳曳啦。好多網民留言話「父母的心應該都碎了!」、「應該要放了那個女孩…小孩不懂感情世界,男人太自私為了自己的私慾。」大家都為林靖恩父親心痛之時,其實睇番之前一則報道,係李坤城揭露林父因為妻子不忠而離家出走,林靖恩亦經常遭父親家暴,但母親一早同林靖恩斷絕關係,所以林靖恩小時根本走投無路:「父親不跟她溝通說話,也從不過問她生活經濟的問題,更從未想要跟她一起吃飯用餐。」(新聞連結: http://bit.ly/2fh9ypt )家家有本難念的經,咁張靚穎呢邊,仲複雜。日前(8號)張靚穎同拍拖13年嘅經理人馮軻結婚,之前張老母曾經發公開信數臭準女婿疑騙財騙色(相關新聞: http://bit.ly/2fukyNf ),力阻婚事,所以婚禮上老母亦缺席,佢話冇收到請柬,又彈咗愎句:「反正戶口名簿還在我這裡。」兩日後,即噚日,張靚穎媽媽又出招。佢接受採訪時話,生日會同馮軻戲劇性和解,係因為「馮軻在用靚穎的生命威脅我」;晚上張媽媽又喺微博貼出馮軻前妻魏蕾嘅「離婚承諾書」,寫道:「當年就是這張承諾書騙我的女兒」,承諾書上註明,魏蕾承諾喺06年1月同馮軻離婚,條件係男方需承擔女兒書簿費。承諾書簽訂時間為05年12月30日。留意番,之前張靚穎媽媽爆料稱,馮軻同張靚穎2003年認識並相戀,當時馮軻話自己已離婚3年,依家有離婚證書為證,馮軻最早最早都要等到06年先至離婚,張靚穎誤當第三者長達3年。網民反應呢?同李坤城林靖恩完全唔同,大部份都係狂轟張靚穎媽媽,叫佢放過個女,唔好令個女尷尬……「有什麼事不能關起門來說,更何況你的女兒是公眾人物!你難道真要毀了她的聲譽才滿意?」、「你能不能理智點,老是爆張靚穎的醜料,你是為了她幸福,還是擔心以後沒錢花?」唉!

張靚穎母親發功… (張靚穎母親Mia微博) 喺微博貼出馮軻前妻魏蕾嘅「離婚承諾書」,寫道:「當年就是這張承諾書騙我的女兒」當面揭女兒無知做咗人哋第三者長達三年。 (張靚穎母親Mia微博)
張靚穎母親Mia接受採訪時話,生日會同馮軻戲劇性和解,係因為「馮軻在用靚穎的生命威脅我」 張靚穎結婚,冇請媽媽出席。 張圖有聲…李坤城直言:「我們跟普通情侶一樣很真實自然,在她20歲前,我不會讓她懷孕。」
Yeah!

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!