掃呢頁CODE去手機

2017年1月23日 星期一

兩姊妹一齊生雞B Rosanne@2R疑再有喜 __,Rosanne,黃婉君,2R,

兩姊妹一齊生雞BRosanne@2R疑再有喜2R嘅家姐Rosanne(黃婉君)09年下嫁混血牙醫,之後就乖乖做人妻,仲好快生咗兩件,依家兩個仔分別6歲同4歲。為咗keep住副偈,講過要停嘅Rosanne呢日竟然着齊大肚婆三寶睇戲,有孕味喎!不過呢啲嘢邊有得話冇就冇,加上大肚都係開心事,講聲恭喜先!細妹Race(黄婉佩)05年嫁新加坡富商,但始終都係最愛向佐,把心一橫同有錢佬離婚,可惜都係做唔到小向 ...






  • 其他影片:>>






  • 兩姊妹一齊生雞B Rosanne@2R疑再有喜
  • 2R嘅家姐Rosanne(黃婉君) 09年下嫁混血牙醫,之後就乖乖做人妻,仲好快生咗兩件,依家兩個仔分別6歲同4歲。

    為咗keep住副偈,講過要停嘅Rosanne呢日竟然着齊大肚婆三寶睇戲,有孕味喎!不過呢啲嘢邊有得話冇就冇,加上大肚都係開心事,講聲恭喜先!

    細妹Race(黄婉佩) 05年嫁新加坡富商,但始終都係最愛向佐,把心一橫同有錢佬離婚,可惜都係做唔到小向太,不過上年11月又俾佢搵到另一個新加坡有米男,仲傳佢係大住肚嫁,時間啱啱好,兩姊妹可以一齊生雞B,好事成雙呀。

    鍾意就快D Share啦!