掃呢頁CODE去手機

2017年1月23日 星期一

唐詩詠忽冷忽熱 逼洪永城反擊 __,唐詩詠,洪永城,

洪永城與唐詩詠的關係似乎真係有啲嘢喎!
唐詩詠忽冷忽熱逼洪永城反擊有「絕世好女友」之稱的唐詩詠最近被指與男友洪永城(Tony)情變,雖然Tony好快就澄清關係依舊,但詩詠日前卻稱兩人有一段時間冇見,疑似陷入冷戰期!而Tony前晚錄影節目時明顯未有配合女友說法,還反擊踢爆:「啱啱先喺Canteen見完!唔明點解佢咁講!」而昨晚唐詩詠往捧BigBang場,身邊人亦非洪永城,有如海底針的詩詠心,難道她「生命中需要的人」,真的不是洪永城?洪永城 ...


唐詩詠忽冷忽熱 逼洪永城反擊

有「絕世好女友」之稱的唐詩詠最近被指與男友洪永城(Tony)情變,雖然Tony好快就澄清關係依舊,但詩詠日前卻稱兩人有一段時間冇見,疑似陷入冷戰期!而Tony前晚錄影節目時明顯未有配合女友說法,還反擊踢爆:「啱啱先喺Canteen見完!唔明點解佢咁講!」而昨晚唐詩詠往捧Big Bang場,身邊人亦非洪永城,有如海底針的詩詠心,難道她「生命中需要的人」,真的不是洪永城?

藝人唐詩詠昨日拉埋兩屆視后胡定欣、梁烈唯和沈震軒齊齊睇韓國人氣男團Big Bang在啟德郵輪碼頭舉行的演唱會,不過現場未見男友洪永城(Tony)蹤影。而早前詩詠在網上甫文稱「你生命中唯一需要的人,就是覺得你很重要的人」,疑暗示兩人陷入冷戰期,因此是次Tony缺席,不難令人聯想到現時兩人「戰況」膠着,關係危危乎!

飯堂撐枱腳笑晒

其實兩人拍拖兩年,雖然經常在受訪時從言語上「派糖」勁甜蜜,但最近有指感情生變,經常影到詩詠獨自消磨時間,而兩人亦鮮再於社交網放閃,看似關係轉淡早已醞釀多時。對此,Tony曾經回覆本報指兩人關係依舊好好,更指雙方正逐步朝向結婚進發。不過,詩詠19號晚在寰宇活動中明顯未與男友夾定口供,直認兩人已有一段時間未有見面,當問到感情是否由濃轉淡時,她也無心回應。

相隔數日後的前晚,Tony在無綫錄影大年初一播映的無綫節目《保良善心全鳳獻》時,冇面畀推翻詩詠的說話,更說:「啱啱先喺Canteen見完!唔明點解佢咁講!」據知詩詠出席寰宇活動前一日,在電視城的飯堂中被人目睹與Tony一齊出現,期間兩人有講有笑,不覺冷戰氣氛,與詩詠說法有所出入,令事情顯得更加撲朔迷離之餘,亦使人覺得有「絕世好女友」之稱的詩詠原來非常善變!

左起:沈震軒、胡定欣、唐詩詠、梁烈唯<br>唐詩詠約埋胡定欣、梁烈唯及沈震軒捧Big Bang場,偏偏冇男友洪永城份!
  • 左起:沈震軒、胡定欣、唐詩詠、梁烈唯

    唐詩詠約埋胡定欣、梁烈唯及沈震軒捧Big Bang場,偏偏冇男友洪永城份!

出招捧場冧女友

問到兩人盛傳的冷戰是否仍然持續?Tony說:「唔關啲花邊新聞事啦,唔會特別擔心,識得處理嘅。(女人成日口是心非?)即係男人永遠唔明白嗰啲?咁就Keep住唔明白啦,但係我想明白!」除了用心意去克服「女人心海底針」外,Tony亦打算以行動去討好女友,當問到會否入場或包場支持女友有份演出的新戲,他直言會入場觀看,更笑說:「但未知要睇幾多場!」

另外,與詩詠一齊睇騷的定欣似乎不打算插手對方的感情事,主力專心欣賞偶像演出,她受訪時表示有留意前日演唱會安排混亂的問題:「今(昨)日情況好好多,只係要用少少時間去排隊,一直都有捧Big Bang場,佢哋嚟親搞騷我都會去睇,同埋我係太陽嘅忠實粉絲,所以一定要嚟!」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!