掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

阿諾舒華辛力加堅持繼續拍《未來戰士》 __,阿諾,未來戰士,阿諾舒華辛力加,

阿諾舒華辛力加堅持繼續拍《未來戰士》,大家期待一下!今年1月大導演占士金馬倫(JamesCameron)被傳回歸《未來戰士》(Terminator)將 ...


阿諾舒華辛力加堅持繼續拍《未來戰士》,大家期待一下!

今年1月大導演占士金馬倫(James Cameron)被傳回歸《未來戰士》(Terminator)將計劃開拍新一集,並於2019年上映。不過上月尾,有消息指派拉蒙已放棄開拍《未》第6集的計劃。原本有指派拉蒙計劃於18年6月29日上映第6集。

雖然派拉蒙話明放棄開拍第6集,但阿諾舒華辛力加最近接受雜誌訪問時就表明想繼續拍《未》。阿諾說:「我好期待再拍《未》,我唔想話係假新聞,我唔明點解有人會咁寫。派拉蒙唔繼續拍《未》,但有15間其他嘅電影公司都願意去開拍。所以唔代表《未》系列已玩完,你話係唔係?!我唔可以透露得太多,佢哋(派拉蒙)會宣布。」而阿諾亦深信占士金馬倫來年會回歸拍《未》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!