掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

【暗交鄭俊弘】唔知對方有未婚妻?「受害人」何雁詩:其他嘢真係唔知咁多 __,鄭俊弘,何雁詩,

今年33歲嘅鄭俊弘,02年參加訓練班入行後,一直喺大台做閒角,直至13年喺《星夢傳奇》勝出後,事業先開始有曙光。一直予人乖仔形象嘅佢,人紅咗之後,緋聞 ...


今年33歲嘅鄭俊弘,02年參加訓練班入行後,一直喺大台做閒角,直至13年喺《星夢傳奇》勝出後,事業先開始有曙光。一直予人乖仔形象嘅佢,人紅咗之後,緋聞亦接踵而嚟,先後傳過佢暗媾蔡思貝、王君馨、姜麗文。不過原來佢3年前已經收埋咗個富家女友beebs,鄭俊弘仲喺15年7月尾向女友求婚成功。明明可以un un 腳做乘龍快婿,點知今日有報道指鄭俊弘,兩個月前瞞住未婚妻beebs,偷嗒何雁詩。剛辭演大台劇嘅何雁詩,被鄭俊弘富貴未婚妻揭發是第三者,跟準人夫暗交2個月。何雁詩短訊回覆傳媒否認拍拖:「不是第三者,我哋係普通好朋友。」對於鄭俊弘同未婚妻認咗鍾意何雁詩,問到知唔知佢有未婚妻?何雁詩表示:「其他嘢真係唔知咁多,關於佢嘅事可以問番佢啦,我唔會答啦,謝謝關心。」問到鄭俊弘有同你解釋嗎?何雁詩力撐對方:「朋友唔需要解釋啦,佢係好男仔,過去嘅嘢唔需要向任何人解釋。」過去嘅嘢?鄭俊弘同未婚妻分咗手?何雁詩卻避答。問到有冇遇過愛情騙子?係咪相信鄭俊弘嘅為人?何雁詩代「普通好朋友」求情:「當然相信,謝謝你關心,佢都係一個好男人,畀少少時間佢,我相信佢一定會對大家有個交代。」至於鄭俊弘則未有回覆。

鄭俊弘同何雁詩被指拍劇集《我瞞結婚了》主題曲MV時暗撻。 MV中,二人更有結婚場面,對於被指第三者,何雁詩否認,兼話鄭俊弘只係普通好朋友。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!