掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

田蕊妮被迫跳拍下場戲 __,田蕊妮,

田蕊妮原定昨午與Bobby拍外景,最終臨時取消。
田蕊妮被迫跳拍下場戲原定昨午要同Bobby拍攝《誇》劇外景的田蕊妮,承認收到Bobby中暑消息而取消外景:「係呀!原本我有一場係同Bobby拍o架,但 ...


田蕊妮被迫跳拍下場戲

原定昨午要同Bobby拍攝《誇》劇外景的田蕊妮,承認收到Bobby中暑消息而取消外景:「係呀!原本我有一場係同Bobby拍o架,但係臨時Cancel咗,收到佢話中暑!我依家就拍下一場先,希望佢冇嘢!」

劇中與Bobby調換靈魂的吳業坤,有不少同場戲,問他可知拍檔中暑?他說:「吓?今晚(指昨晚)同佢同廠,要查證吓先。(呢幾日佢狀態如何?)好精神,同佢有講有笑,突然唔舒服我都嚇親,佢冇事就好,會再問候佢。」他又表示未曾在夏天拍古裝,都擔心會出事,笑謂自己是大汗一族散熱快。

吳業坤
  • 吳業坤

鍾意就快D Share啦!