掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

夠義氣!曹永廉感激邵美琪幫拖還債 __,曹永廉,邵美琪,

曹永廉話好感激邵美琪當年幫佢手還債。藝人曹永廉在荃灣一個午宴中表演,他表示自己有帶九歲仔仔前來欣賞演出:「好多年冇試過,不嬲都唔多鍾意帶小朋友出嚟做嘢 ...


曹永廉話好感激邵美琪當年幫佢手還債。

藝人曹永廉在荃灣一個午宴中表演,他表示自己有帶九歲仔仔前來欣賞演出:「好多年冇試過,不嬲都唔多鍾意帶小朋友出嚟做嘢,上次帶佢出嚟嗰陣係兩三歲,佢尋晚開心到瞓唔着。」最近他在無綫節目《流行經典50強》大晒唱功,問仔女是否他的粉絲?他指六歲女兒是老友蕭正楠的粉絲:「係都迷個後生啲啦,迷個四十歲我就覺得奇怪啲,日日都提住蕭正楠,希望佢大啲會識諗。」又指好在女兒最近因陪住老婆看韓劇而迷上李敏鎬:「都好,起碼都(後生啲)!」

提到最近深宵時段重播《妙手仁心》大受歡迎,曹永廉指當時加入無綫一年,但之前爭落好多卡數,好在邵美琪仗義與他情侶檔出騷,等他可以清卡數:「好多謝佢,佢一向都唔做,但佢亦都知佢唔做我就冇得做,所以佢都幫我還咗啲債。」又指間中有與同劇的陳潔儀聯絡,最近亦有看她的演唱會。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!