掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

【放棄很容易】敏之做奶媽四個月有感而發 __,敏之,陳敏之,

只要仔仔健康快樂,就係做媽媽最大回報。在職媽媽陳敏之坐完月就復工投入拍攝無綫劇《溏心風暴3》,不過佢冇因為工作忙而放棄餵人奶,為咗畀仔仔雷冬至最好嘅, ...


只要仔仔健康快樂,就係做媽媽最大回報。

在職媽媽陳敏之坐完月就復工投入拍攝無綫劇《溏心風暴3》,不過佢冇因為工作忙而放棄餵人奶,為咗畀仔仔雷冬至最好嘅,佢一趁有拍劇空檔,就去服裝間泵奶,仲要一邊泵一邊睇劇本,佢今日就喺fb上載咗同仔仔日前玩fb live嘅cap相,有感而發打咗一篇長文,講吓做在職人奶媽媽嘅辛酸,佢又不忘多謝《溏心3》劇組對佢嘅支持及尊重。

陳敏之說:「有感而發....當奶媽已經四個半月...真的不容易,每天都希望有充足的奶奶給囝囝,幸運地我能做到,每天開工拍劇, 除了要兼顧角色上的處理,做好演員的本份!我也要偷時間,在放飯,對稿,等埋位,甚至拍到中途,未有我的部分時,用秒速跑去服裝間(已經有一間常用的奶房)或上自己的呠呠車上泵奶奶,一邊泵一邊看劇本,準備定下一場的對白是常識吧!因為我知道如果時間夠了,再拖吾(唔)泵,就會塞,到時就弊家(傢)伙!另一方面,又怕會影響拍攝,在種種的壓力之下,務必完成!這段艱辛的日子,真心感謝溏心劇組的所有人對於母乳的支持和尊重,常常安排時間給我進行偉大工程!還有服裝間的每一位,最重要是運送專員(阿柱),幫手在外景時買冰雪奶奶,每天安全把奶奶運回家中囝囝,真是功不可沒!我知道餵母乳的日子不會很長,雖然過程係辛苦d(啲), 但我一定會好吾(唔)捨得,放棄很容易,堅持係最難!每當我見到囝囝越來越結實,笑騎騎的望著我時,再辛苦又算得係乜!健康是無價寶!寫這篇文...是想給他將來看看媽媽有多愛您!媽媽會繼續堅持和努力,每天愛您多一些❤️媽媽上 #幸福的寶寶 #您亦是我支柱動力和意義 #iloveumyson #加油 #支持母乳 #雷冬至」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!