掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

崔建邦贏輸一個樣 林韋辰拖女入馬場 __,林韋辰,崔建邦,

輸定贏啫?今日沙田馬場賽事,藝人崔建邦(Amigo)、林韋辰及女友李思雅都有到場噃,原來佢哋係為馬主王庭聰匹「齊齊健康」撐場呀,呢匹馬是日頭場上陣,結 ...


輸定贏啫?

今日沙田馬場賽事,藝人崔建邦(Amigo)、林韋辰及女友李思雅都有到場噃,原來佢哋係為馬主王庭聰匹「齊齊健康」撐場呀,呢匹馬是日頭場上陣,結果只係跑第十一名返嚟,跑完之後見到Amigo黑黑哋面,係咪輸咗錢就冇人知喇!

不過好多嘢隔住個芒,都真係好難講,因為去到第五場跑出頭馬「特獎」,我哋見到崔建邦過終點後拍手吖,好似買中搞掂咗咁樣,不過唔夠一秒之後,佢又即刻變番面無表情,贏錢輸錢都係咁嘅樣,藝人變臉真係花過搭火箭,話時話,唔通崔建邦贏咗錢費事畀林韋辰同李思雅知,慳返餐飯好過?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!