掃呢頁CODE去手機

2017年5月6日 星期六

機場開餐慶生日唐詩詠心郁過老闆癮 __,慶生,唐詩詠,

機場開餐慶生日唐詩詠心郁過老闆癮

機場開餐慶生日唐詩詠心郁過老闆癮藝人唐詩詠本月3日生日,當日她到於內地為好友周家蔚、曹永廉等旗下品牌的公開活動擔任嘉賓,做得壽星女當然要醒神,詩詠以一 ...


藝人唐詩詠本月3日生日,當日她到於內地為好友周家蔚、曹永廉等旗下品牌的公開活動擔任嘉賓,做得壽星女當然要醒神,詩詠以一襲紅色裙示人,活動期間更獲眾人送上蛋糕炮製驚喜。雖然生日於工作中度過,但詩詠表示相當開心,更指當日是佛誕,相當有緣。問到之後有否與大夥兒慶祝,她指眾人於工作後亦在機場吃了一餐。

問詩詠將來會否與家蔚、阿廉等齊齊合作做生意?她不諱言稍後會跟他們有不同的合作,並說:「都有諗過做生意,依家了解吓,睇吓有乜方向,都想做關於女仔嘅嘢多啲。」此外,提到有指她與好友黃翠如相約到中環飲嘢、行街,詩詠說:「冇乜特別,都係生日前大家飲吓嘢、食吓飯啫!」


鍾意就快D Share啦!