掃呢頁CODE去手機

2017年5月6日 星期六

全職沒女:床戰「包膠」!陳瀅爆張振朗又粗又鞋 __,沒女,陳瀅,張振朗,

陳瀅愈講愈尷尬。陳瀅、張振朗、張兆輝、王卓淇等到尖沙咀出席無綫劇集《全職沒女》大結局飯局。陳瀅提到昨日睇到東網有關二人「床戰」報道時嚇一嚇,以為係講走 ...


陳瀅愈講愈尷尬。

陳瀅、張振朗、張兆輝、王卓淇等到尖沙咀出席無綫劇集《全職沒女》大結局飯局。陳瀅提到昨日睇到東網有關二人「床戰」報道時嚇一嚇,以為係講走光及露半球,細看之下原來講緊張振朗!振朗搞笑稱唔知要否行性感路線:「啲相流出嚟嘅半球係我嚟嘅,我都唔知係咪要行性感路線,因為我在戲中好多裸露鏡頭,不過相信啲人都係鍾意睇陳瀅性感多啲!」

畀腳毛嚇窒

談到二人拍攝床戲的感受,陳瀅即賽後「包膠」(報告),搞笑稱被對方的腳毛嚇窒,更高呼對方又粗又「鞋」:「拍親熱戲都尷尬,但佢好有風度照顧我感受先拍。但佢好多腳毛,啲腳毛多到嚇親我!有場戲講場我地要翹住腳,但佢太多腳毛,令我好尷尬。我地拍攝時離行離列,導演都唔收貨,要我地翹得緊啲。不過感覺好『鞋』同好『粗』!」問到陳瀅是否鍾意光管腳男士,而不喜歡多腳毛的男士?陳瀅聞言又爆料謂:「佢冇咩腋毛,好少。我情願多腳毛好過多腋毛,如果多腋毛拍親熱戲會被毛拮親,不過咁證明張振朗腋下冇異味!」慘被陳瀅頻頻爆料的張振朗面露尷尬地說:「我好似咩部份都畀你睇晒咁!」

問到二人是否希望拍攝續集?二人齊聲表示想拍續集,振朗說:「希望拍喜劇,我地之前拍咗段片,大家都鍾意我地拍喜劇。」講到同劇張兆輝被女粉絲撩上床,問陳瀅有否類似遭遇?她說:「呢排冇特別留意,問價就不嬲有,但冇特別睇。」又提到陳瀅日前被網民惡搞變成歌詞「萬能key」?她笑言好開心:「自己最鍾意嗰句係『陳瀅實在太多』,因為真係太多喇。」

陳瀅係臥底

陳瀅語畢又爆料稱與振朗同行期間,聽到對方與一位auntie講電話,女方更叫他一定要同場,仲「幾錢都肯畀」!振朗即連忙解釋:「所有嘢經過你口都歪曲晒!其實有auntie搵我做嘢,想我出席佢個囡婚禮。講緊幾錢都畀係指封做嘢利是!你(陳瀅)係臥底,第時講嘢要小心啲!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!