掃呢頁CODE去手機

2017年5月31日 星期三

劉佩玥暗撻周志文搵陳瀅掩護上海培情 __,陳瀅,劉佩玥,周志文,

追到女神劉佩玥,周志文實開心過打波捧盃
劉佩玥暗撻周志文搵陳瀅掩護上海培情前港姐劉佩玥(Moon)與「巨聲幫」周志文(大孖)過從甚密,本報收到讀者爆料指二人已「秘撻」,早於4月時更齊齊出埠遊 ...


劉佩玥暗撻周志文搵陳瀅掩護上海培情

前港姐劉佩玥(Moon)與「巨聲幫」周志文(大孖)過從甚密,本報收到讀者爆料指二人已「秘撻」,早於4月時更齊齊出埠遊上海,連大孖全男班打籃球賽,Moon都做埋「跟得夫人」全程Mark實。為了低調保護戀情,Moon更搵好姊妹陳瀅做掩護。而Moon為拍劇學電單車受傷,大孖大為緊張,即介紹醫生,令她冧爆!

劉佩玥與周志文被爆暗撻!本報接獲讀者爆料,指二人不時在Instagram打情罵俏,Moon日前於ig上講負面說話,當晚大孖即到Moon與陳瀅的住所開解她,更抱住陳瀅的狗向Moon示愛,甚至半夜到對方家中睇戲,翌日更齊齊出動到山頂郊遊。為了保護愛苗,他們每每找來陳瀅做「電燈膽」,實行將戀情密冚。

劉佩玥與周志文同遊上海,刻意找友人隔幾個身位合照。
  • 劉佩玥與周志文同遊上海,刻意找友人隔幾個身位合照。

「跟得夫人」陪打波

二人撻着其實有迹可尋,今年4月,大孖與Moon齊齊飛到上海,「擋箭牌」陳瀅亦有同行。三人返港後,大孖出席籃球比賽,Moon就如「跟得夫人」般到場打氣,二人亦有共同密友,如翟威廉、何雁詩等,他倆更不時到翟威廉家中玩Live唱歌,順道培養感情。

記者昨日致電Moon問她與大孖拍拖一事,她先澄清當日上山頂的是大孖的細佬周志康,她搞笑地說:「連陳瀅都分唔到佢哋,佢真係好蠢!」又謂已沒有與陳瀅同住,至於與大孖的關係,她說:「我哋一向係好朋友,成日一齊食嘢、玩live、唱歌,又有好多共同朋友,咁多年都係好朋友,關係好好,唔使諗其他嘢!」至於在網上寫完負面說話即獲大孖關心,她冧爆說:「我有出書嘅計劃,心情好同差都會寫得感性啲,咁有人留意我都開心嘅!」

提到昨日在社交網上載腳傷相,Moon透露是為拍劇學揸電單車,但不慎撞向石壆令左腳受傷,雖未傷及筋骨,但扭傷左腳及腰。問到大孖可會陪她覆診,她又冧笑說:「無論係佢定陳瀅陪我,都係好朋友關心!」至於可有發展機會?她說:「我好耐冇拍拖啦,拍拖結婚離我好遠,我要養家。(畀男友養?)我接受唔到,鍾意自己賺錢自己使!」問到大孖是否她喜歡的類型,她大讚對方心地好,但男女之情就未想過。

讚好女仔心地好

而大孖受訪時亦掩不住對Moon的關愛之情,他得知對方撞車即勁緊張,除了介紹跌打醫生,又叮囑Moon要萬事小心,直言「人包鐵」很危險。問到可有發展空間?他說:「我哋識咗四年啦,佢係好女仔,心地好好。(追佢?)冇諗喎!」他又澄清沒有上過對方家中,抱陳瀅愛犬合照是早前聚會時拍下。至於陳瀅被問到要為好友掩護而化身「電燈膽」,她說:「上海我哋一班人去,我都有去,大家識咗好耐,都三年幾,大家會一齊去玩、去旅行,冇乜特別嘅!」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!