掃呢頁CODE去手機

2017年5月31日 星期三

【打到入院】肥媽揭被前夫家暴慘痛經歷 __,肥媽,

肥媽慘遭家暴,她在節目上說出這段慘痛經歷,情緒波動喊了出來。肥媽一向給人強悍的印象,但在最新一輯無綫節目《關你家事》的宣傳片中,肥媽卻哭訴遭家暴!由麥 ...


肥媽慘遭家暴,她在節目上說出這段慘痛經歷,情緒波動喊了出來。

肥媽一向給人強悍的印象,但在最新一輯無綫節目《關你家事》的宣傳片中,肥媽卻哭訴遭家暴!由麥長青、江美儀及林盛斌(Bob)主持的《關你家事》將於下星期播出,其中一集的嘉賓是肥媽,事緣肥媽在十八歲時嫁給比她大廿二年的菲律賓酒廊琴師,婚後一年對方失業,肥媽唔單止要養起全家一家八口,當中包括老公與前妻所生的四個子女,而老公每月都攤大手板問肥媽攞錢,唔單止咁,肥媽在節目中仲自爆慘遭家暴,對方更一度拎刀。

《東網》記者問番肥媽家暴一事,佢直言:「唔想再提,已經過去,依家我好好,好開心,只不過當是喺節目度情緒波動講番呢件事出嚟啫,我有6個小朋友,咁多年嚟都冇講,唔想再提,睇小朋友份上原諒咗佢。」

問到除咗拎刀外,有冇試曾被打到入院?肥媽說:「有,梗係有啦,你諗得到嘅都有㗎喇。」肥媽再度強調,件事已經過去唔想再提,不過有時會忟憎,係因為有啲人會講,睇仔女份上,一家人團聚啦,其實大家要諗番當時我所經歷嘅嘢,係一個烙印,會恐懼會驚,雖然已經過咗去,但始終當時感覺係好真實,我係人嚟嘛,依家聽到佢個名我個心都會震一震,都會寒一寒,希望大家都明白佢嘅心情。

幸好肥媽現任老公阿Rick好錫佢令她重拾信心,現在的肥媽有6個仔女,13個孫,家庭幸福,算是苦盡甘來


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!