掃呢頁CODE去手機

2017年5月1日 星期一

拍拖斷正!黃建東「Cheap食」冧瑪姬 __,瑪姬,黃建東,

係咪拍拖先?藝人黃建東(Derek)在2011年參加香港先生選舉入行,家住公屋的他人窮志不窮,一直在無綫默默耕耘,直至去年惡搞扮嘢拍片而熱爆網絡,成為 ...


係咪拍拖先?

藝人黃建東(Derek)在2011年參加香港先生選舉入行,家住公屋的他人窮志不窮,一直在無綫默默耕耘,直至去年惡搞扮嘢拍片而熱爆網絡,成為新一代扮嘢王,事業方面人氣急升,原來他的感情生活亦相當美滿,秘密搭上現為王祖藍旗下藝人的前DJ瑪姬!兩人在今年愚人節上載求婚相,事後澄清是開玩笑,但之前兩人翹手齊齊出席晚宴,期間更互笠高帽,表現曖昧。直至日前兩人更被東網影到雨中甜蜜掃街,臨別更不捨擁吻,拍拖斷正!

一巾兩用

日前兩人被影到現身尖東街頭,期間下起雨來,瑪姬即翹住Derek的臂彎,之後兩人走到一間食店門外「搵食」,見Derek付了數十元買了一碗魚蛋及一碗燒賣,初時兩人各有各食,之後Derek即忍不住主動出擊,餵對方食魚蛋,而瑪姬亦禮尚往來餵番對方食燒賣,兩人餵來餵去,十分sweet!期間Derek見到瑪姬的嘴邊沾到醬汁,即貼心用紙巾幫她抹嘴,抹完之後再順手抹自己的鼻,實行一張紙巾兩份用,可見兩人關係非淺!

AA制冇閉翳

食完之後兩人起程,繼續雨中浪漫,Derek幫瑪姬戴衫帽,驚她戴不穩又出手撳實她的頭,摸完頭之後又索性摸埋膊頭。原來兩人是轉場到咖啡室,Derek安頓好瑪姬坐下後就去了買嘢食,見他買了一杯飲品及一件蛋糕回來,而瑪姬就全程坐在位上甚麼都不用做,但她亦有畀番幾十蚊給Derek,實行AA制。期間兩人甜蜜談心,見瑪姬不時被Derek氹得開心大笑,兩人一杯飲品兩份飲,一件蛋糕兩份食,夠晒慳!食飽後後兩人離開咖啡室,沿途見他man爆護花,瑪姬表現冧爆,原來Derek是送瑪姬取回座駕,臨別時不捨對方的兩人四目交投,之後Derek即忍不住攬住瑪姬,更錫對方塊面,依依不捨目送對方座駕離開後才捨得轉身走人,認真癡纏!

死唔認拍拖

東網致電東東,對於影到與瑪姬在街邊拍拖篤魚蛋,他聞言即尷尬笑,問到兩人關係?他謂:「好...朋友。(有幾好?)er...總之好朋友,你哋影到啲咩?(你哋一齊食魚蛋?)哦,朋友分享嘢食啫。(追佢?)er...認識緊。(你幫佢抹嘴?)吓?我哋有嘴?(抹嘴。)哦,正常,朋友個嘴污糟咗。」問到兩人可是拍拖?他死口不認:「好開心囉。(下次帶人食啲貴啲嘅嘢?)我好貼地、平民。」他透露兩人之前曾一起睇戲,但未上過對方屋企,亦沒有親嘴過。問到兩人可會有機會發展?他謂:「唔知架,要睇對方,唔係我話事。(你拍拖會唔會公開?)感情事我好低調,因為係私人事,同埋想保護對方,費事影響佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!