掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

【高Ling上水大特寫】「賤Han」黎諾懿氹掂唐詩詠 摸大髀又攬又錫 __,高Ling,黎諾懿,唐詩詠,高海寧,

唐詩詠連續兩日喺劇集《不懂撒嬌的女人》中有性感演出,噚日呢個工作就交咗俾高海寧,地點同樣係泳池,對像同樣都係大老闆游生(袁文傑飾)。咁當然啦,高lin ...


唐詩詠連續兩日喺劇集《不懂撒嬌的女人》 中有性感演出,噚日呢個工作就交咗俾高海寧,地點同樣係泳池,對像同樣都係大老闆游生(袁文傑飾)。咁當然啦,高ling上水呢幕咁重要,處理手法就隆重好多,仲俾咗個特寫鏡頭佢。講咗咁多集office點鬥爭,係時候講番啲感情線。今集「賤Han」黎諾懿佔咗好多戲份,除咗帶白雲返咗去佢同唐詩詠夾份供嗰層私樓,食完飯又唔使碗攤晒喺廚房,沖涼都要兩個人一齊。至於唐詩詠就叫咗班姊妹上去打牌,又叫咗王浩信兩個男同事返屋企,藉詞裝窗簾,實則就上去搗亂。搞咁多嘢都趕唔走賤Han,詩詠BB最後就諗住扮同黎諾懿舊情復熾激走白雲,點知衰心軟,俾黎諾懿講咗成龍句經典「我只係犯咗全天下男人都會犯嘅錯」O氹掂,又攬又錫,仲俾黎諾懿摸大髀。最後王浩信睇唔過眼代唐詩詠出面買起黎諾懿半份業權,展開與唐詩詠同居生活。

(電視圖片) 都係呢個泳池,高ling就有大頭特寫,前日唐詩詠只係遠遠一個鏡頭。(電視圖片) (電視圖片)
(電視圖片) 「賤Han」黎諾懿帶咗白雲返屋企。(電視圖片) (電視圖片)
食嘢又唔洗碗。(電視圖片) 唐詩詠叫班姊妹打牌還擊。(電視圖片) 最後俾黎諾懿氹掂。(電視圖片)
(電視圖片) (電視圖片) 結果梗係蝕底晒……(電視圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!