掃呢頁CODE去手機

2017年8月9日 星期三

被問有冇男朋友 田蕊妮暗喜:我係開心 __,田蕊妮,

田蕊妮自爆畀網民問有冇男朋友,佢笑言唔識答,但係開心!藝人田蕊妮(阿田)於尖沙咀出席劇集《超時空男臣》宣傳活動,向圍觀市民大派雪糕及合照。對於劇集收視 ...


田蕊妮自爆畀網民問有冇男朋友,佢笑言唔識答,但係開心!

藝人田蕊妮(阿田)於尖沙咀出席劇集《超時空男臣》宣傳活動,向圍觀市民大派雪糕及合照。對於劇集收視不俗,上周收視高達26.8點,問到會否有信心有30點收視,她坦言希望收視繼續上升。她更自爆有人在社交網平台留言問:「『大小姐,你有冇男朋友?』我唔識覆,但我係開心,唔介意嘅。」

蕭正楠話生埋仔先返

對於監製有意開拍續集,阿田謂於活動前有問監製:「我同佢講如果拍古裝可唔可以冬天先拍,因為夏天37度大熱。」提到有傳蕭正楠與女友黃翠如到外地結婚而缺席宣傳活動,她說:「我問佢收視咁好冇理由唔嚟宣傳,原來係去咗結婚。咁結婚都係開心事嚟嘅。結婚可快可慢,簽個字就係。我問佢結到幾時先返,佢話生埋仔先返。我睇吓佢係咪帶埋個仔返先,呢個年代可以調轉次序。但我唔知佢去咗邊。」又謂可能到結局飯先會見到對方。

唔可以同杜汶澤分開太耐

此外,她透露有留意陳煒與老公離婚的報道,坦言感到可惜:「要維繫一段婚姻係一個好深嘅學問。但佢係一個好演員,有經歷演戲先有深度。佢係一個尊重工作嘅藝人,我都好尊重佢。」她又坦言與老公杜汶澤不能分開太耐,自己拍完《誇世代》都會放長假,慶幸二人都是於娛樂圈工作,大家都會明白對方。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!