掃呢頁CODE去手機

2017年8月13日 星期日

晒索腿玩浮潛 張曦雯美腿遭刮傷 __,張曦雯,

長腿冇得輸!無綫「打機女神」張曦雯(Kelly)到毛里裘斯拍攝的J2節目《3日2夜》昨晚播出第二集,Kelly繼續玩水上運動,兼不經意晒索爆Body, ...


長腿冇得輸!

無綫「打機女神」張曦雯(Kelly)到毛里裘斯拍攝的J2節目《3日2夜》昨晚播出第二集,Kelly繼續玩水上運動,兼不經意晒索爆Body,她將一段玩浮潛的片段放上網跟Fans分享,水底美景加上索腿Kelly,成段片夠晒賞心悅目!Kelly接受東網訪問時說:「呢條片係當地一個男船家帶住我玩,順便幫我拍低,當時已經拍完節目嘅嘢,導演好好,畀額外時間成個鐘我自己去玩,點知拍出嚟啲片又好靚喎!所以就用埋嚟播,其實嗰日之前去咗同海豚游水,已經好攰,但因為水底太靚,浮潛嗰陣完全冇晒攰嘅感覺,珊瑚好多顏色,又有好多魚,好Amazing!」

Kelly透露有刮傷腳,但已不是第一次發生,覺得很小事,講到沒有穿潛水衣,她說:「因為係浮潛,我救生衣都冇穿,我本身識游水,想試吓喺海游,以前唔多接觸大自然,因為上年去馬爾代夫拍攝,開始了解大自然多啲,今次係我第一次唔穿救生衣喺海度游,我啱啱考咗深潛牌,希望考埋Free Diving,唔戴氧氣樽潛入十幾米,要閉氣3至4分鐘,呢個係我目標,希望拍更多水底靚嘢畀大家睇。(你好大膽!)試得愈多愈唔怕,都係因為拍節目唔識驚!哈哈!」而第三集Kelly更會帶大家玩深潛,繼續海洋之旅!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!