掃呢頁CODE去手機

2017年8月13日 星期日

【睇實兩檔生意】賣蛋撻開茶餐廳 黃寶欣企門口做知客 __,黃寶欣,

呢個知客好熟口面喎!她不是唱《酒杯敲鋼琴》的黃寶欣嗎?她不是轉行賣蛋撻,做乜連知客都做埋?其實她是茶餐廳老闆,但親自企門口招呼客人,又同排隊的客人聊天 ...


呢個知客好熟口面喎!

她不是唱《酒杯敲鋼琴》的黃寶欣嗎?她不是轉行賣蛋撻,做乜連知客都做埋?

其實她是茶餐廳老闆,但親自企門口招呼客人,又同排隊的客人聊天,今時今日咁嘅服務態度,真要給她一個like。

茶餐廳在她的蛋撻鋪隔籬,方便兩邊走,睇實兩檔生意。其實茶餐廳同蛋撻鋪都是同一班partner,大家已經好有默契,茶餐廳sell懷舊風,最先在大陸開業最近先至返香港開鋪,黃寶欣希望將來開多幾間分店。

蛋撻鋪亦會快將開分店,黃寶欣忙到識分身都唔掂,但她認為做生意一定要親力親為,辛苦啲都要喎!

鍾意就快D Share啦!