掃呢頁CODE去手機

2017年8月29日 星期二

陳自瑤生日要開工 王浩信享受做湊女公 __,王浩信,陳自瑤,

王浩信話佢太太陳自瑤去咗深圳拍無綫劇。藝人王浩信出席電訊公司活動,問怎樣幫太太陳自瑤慶祝生日及七夕,他表示太太到深圳拍攝無綫劇《再創世紀》:「不過大家 ...


王浩信話佢太太陳自瑤去咗深圳拍無綫劇。


藝人王浩信出席電訊公司活動,問怎樣幫太太陳自瑤慶祝生日及七夕,他表示太太到深圳拍攝無綫劇《再創世紀》:「不過大家放心,我畀佢份禮物,佢都好滿意,至於點過就留番空間畀我哋,最緊要佢滿意。」他表示太太本身享受拍攝及喜歡演戲,有機會是好事:「佢喺嗰邊開工間唔中都會Send相畀我睇。」

王浩信現時不用工作,這段時間會由他負責照顧女兒:「其實我好享受,做完嘢收到啲禮物可以拎番去氹吓佢。(囡囡有冇掛住媽咪?)點都有㗎啦,我哋有個家庭App,阿女掛住就會呼喊。(湊女湊到幾時?)係可以無限期,直到佢搵到第二個男人為止。我愈嚟愈感受到前世情人嗰種感覺,盡量珍惜呢十幾年,但唔會話好管束佢,我自己都遲拍拖,希望佢第時睇到呢個訪問。(幻想到個女第時嫁自己眼濕濕個樣?)未至於眼濕濕,但都會唔捨得,唔好諗咁遠享受咗依家先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!