掃呢頁CODE去手機

2017年8月29日 星期二

【你係陳庭欣會點揀?】兵哥翟威廉勝在專一 現任大狀男友有米但 __,庭欣,翟威廉,陳庭欣,

2010年香港先生翟威廉,唔只外型吸引,而且家境中產,最重要就係為人專一,算得上筍盤架喇!不過陳庭欣一直唔承認佢嘅男友身份,就算多次被影到去男方屋企過 ...




2010年香港先生翟威廉,唔只外型吸引,而且家境中產,最重要就係為人專一,算得上筍盤架喇!不過陳庭欣一直唔承認佢嘅男友身份,就算多次被影到去男方屋企過夜,過半同居生活,Toby都死口唔認。無他,想騎牛搵馬啫。

直到2015年,Toby終於識到家族經營時裝批發生意、自己又係大律師嘅Warren唐偉倫,就算明知男方有個正印女友佢都唔介意,照樣夜會Warren睇戲再返男方屋企過夜。

Toby嘅付出同努力最後得到Warren「欣賞」,而翟威廉就被娘娘貶做朋友關係,但佢好嘢呀,不惜苦等Toby兩年,望佢回心轉意,直到劉佩玥嘅出現,佢先放得低舊愛咋。

既然大家都各有愛侶,係值得祝福嘅,但對比起翟威廉嘅專一體貼,唔知大狀Warren又合唔合格呢?

相關文章:

【翟威廉冇行】有米大狀男友半島賀牛一 陳庭欣低調認戀情

http://bit.ly/2wCHLJm

【一盒麥精兩份啜】放得低陳庭欣五年情 翟威廉暗撻劉佩玥三個月

http://bit.ly/2ioXCWe

近水樓台先得「玥」翟威廉叫劉佩玥返屋企過夜

http://bit.ly/2vl675y

【無限Kissy】拍劇有得錫 翟威廉連環嘴劉佩玥

http://bit.ly/2inclkt

【一世都係兵】陳庭欣溝掂有米律師 Hurt爆翟威廉爛蒲賣醉

http://bit.ly/2x8LkEu

【多圖●Watt數十足】 入行四年 劉佩玥姣掂一條兵哥名單

http://bit.ly/2w0KWYu

重溫:

【女友撘上律師】認同陳庭欣五年情玩完 翟威廉:睇唔到兩個人有將來

http://bit.ly/2xpncN5

【那些年入日本搞笑男團】翟威廉與日版曾志偉開拖︰好無聊,好黐線

http://bit.ly/2v2R3OW

【日本搵錢窿路多】翟威廉掃樓收息︰最筍做婚禮model 同女仔日咀3次

http://bit.ly/2xpNkHL



鍾意就快D Share啦!