掃呢頁CODE去手機

2017年8月20日 星期日

升呢做老爺!鄭敬基送仔仔現金夠實際 __,鄭敬基,

恭喜晒!恭喜!歌手鄭敬基(Joe)今日榮升做老爺了,他的兒子Jonathan於加拿大多倫多時間(20號)舉行婚禮,Joe以短訊回覆東網充滿喜悅:「今日 ...


恭喜晒!

恭喜!歌手鄭敬基(Joe)今日榮升做老爺了,他的兒子Jonathan於加拿大多倫多時間(20號)舉行婚禮,Joe以短訊回覆東網充滿喜悅:「今日是Jonathan同佢太太Candice嘅大日子,講開心做老竇嘅我係更加開心,由2016年裏面,由自己結婚,到心臟冇事(去年做過通波仔手術),之後阿女畢業,跟住到阿仔碩士又畢業,喺澳洲開始佢自己物理治療嘅事業,之後到今日真係要好感謝主,因為阿仔能夠搵到一個同佢一樣信念,佢太太係一個音樂治療師,大家有好多共同興趣,可以好支持大家。」

禮金超過6位數

今早,一對新人會進行斟茶儀式,阿Joe表示心情好平安,因為知道主會照顧一對新人,他說:「做父母最大喜悅,你嘅小朋友有另一個小朋友可以照顧佢喇,佢哋就會好好彼此相愛,因為有人支持嘅時候係好開心。」由於女家比較多中國傳統,Joe笑說:「今次我都係第一次被人斟茶喎。」問到他送了甚麼禮物給兒子及新抱?阿Joe透露一對新人婚禮完成後,他們就會出發往西班牙度蜜月,跟住兩人就會返澳洲生活,他說:「我諗咗好耐最適合佢哋嘅禮物係咩呢?覺得都係cash(現金)最適合,我好感恩,嚟婚禮前兩日喺美國紐約有個騷,我就將全數cash(歌酬)送畀佢倆個,我覺得美金比較實際,佢哋去歐洲又用得,去到澳洲又換得,連佢哋去旅行嘅機票都幫佢哋出晒,我哋家庭禮物呢啲已經好豐富,大家互相支持,大家聲援大家嗰種感覺。」估計阿Joe這份厚禮超過6位數。

讚新抱賢良淑德

阿Joe坦言最大感受是憶起很多昔日兩父子的溫馨片段,他說:「最記得佢細路仔騎住我膊頭,佢舐啲頭髮,呢個小伙子依家大咗結婚了。」Joe透露今日一對新人會先在教堂行禮,晚上會有西式婚宴,明晚就輪到女家傳統中式的擺酒,阿Joe大讚新抱賢良淑德,他說:「要感謝親家畀個女照顧我個仔,阿仔有大班兄弟,喺澳洲同佢一齊飛過嚟加拿大做佢戥穿石,我衷心祝福佢兩個,我會陪吓佢哋,直到佢哋去度蜜月,先自己去玩吓,然後就返港工作。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!