掃呢頁CODE去手機

2017年8月20日 星期日

娛刺撈飯:吳京寸爆賭命 押埋間屋擸50億 __,吳京,

吳京,真係冇得輸!你估到?真係狼來了!吳京孭飛嘅《戰狼2》勢兇夾狼破晒內地票房紀錄,突破50億人仔,觀眾睇完好似打咗世界級興奮劑咁,當正佢係中國版Ra ...


吳京,真係冇得輸!你估到?


真係狼來了!吳京孭飛嘅《戰狼2》勢兇夾狼破晒內地票房紀錄,突破50億人仔,觀眾睇完好似打咗世界級興奮劑咁,當正佢係中國版Rambo!為部戲背水一戰賭命賭身家,一鋪返晒嚟,獲利坐底八億,仲剝埋唔少人棚牙,當初拍門科水冇人睇好,你愈話唔得,佢更加要得畀你睇,抵押埋間八千萬嘅屋湊夠1.5億人仔開拍。票房大收個個仆返轉頭話畀錢拍第三集,見錢冇開眼,佢話只會向當日支持佢嘅人報恩,唔支持嗰啲?Sorry嘞!係咁先!

斷韌帶踎唔到塔

喺呢個乜都要靠父幹、贏在射精前嘅年代,吳京抱住刀山去地獄去有何憾嘅熱血心態,確實夠晒勵志!佢成日講爛gag:「我叫吳京,唔驚嘛!」去到盡乜都唔驚,最驚冇機會!身為六屆武術大賽冠軍,打不死唔怕輸,傷痕當紋身,過百次受傷食飯咁食,你估釘書機釘大髀咩?六歲斷鼻骨、八歲穿頭、十四歲下半身險癱,最大鑊係十八歲右腳韌帶斷、腳踭裂、大髀都幾乎斷,廁所都踎唔到!喺《戰2》擔任導演、編劇、演員同武術指導四個崗位,都係以前唔怕蝕底做替身扮死屍、推軌放煙乜都學累積返嚟,正如佢嚟香港由零開始做新人,學廣東話學去茶餐廳叫鴛鴦,練功夫就跑去九龍公園,努力融入港人生活,雖然發展一般,但團火冇熄過。有次參與地震救災,靈機一觸,眼前救災嘅軍人成為《戰狼》系列素材,之後索性去軍隊體驗生活,為部戲學潛水、學揸坦克車,危險場面自己頂。

有人駁古反問點解戲內打不死,佢型到裂神回:閣下睇唔慣就咪鬼睇嘞,美國超級英雄戲可以打唔死嘅,點解中國人就要被打低先?來自北京嘅佢太真性情,有碗話碗,唔熟佢嘅以為佢寸過碼頭咕喱!情與義值千金,我Nuts哥親耳聽過,有人曾經甘詞厚幣撬過檔,佢拍晒大髀話係經理人帶佢出身,幾多錢都唔會走,有粥食粥,有飯食飯!你可以話佢戇居,但佢就係咁正義耿直,睇唔過眼更加會出聲。有次客串拍戲,見成村人等緊某小鮮肉埋位,佢直接拍門催開工,搞到對方即耍冧,從此準時!

豪氣老婆:賠了我養你!

近排內地謠傳佢拍《殺破狼》時被甄子丹打壓,仲作到話吳京要多謝對方當年睇唔起,咁大隻死貓點啃!佢哋喺《殺》一場後巷對打戲,真係使出真功夫,木棍都打斷幾條,識英雄重英雄,先至有呢場咁正嘅戲!宇宙最強恰人呢啲橋段,齋吹水當然過癮,但真性情如吳京,對甄子丹依然哥前哥後,畀邊個恰,恰過邊個,佢唔怕認!佢講過以前年少氣盛見到同門師兄李連杰,一句車埋去:「你唔係識飛咩?飛畀我睇吖!」李連杰話做足準備入行先做到第二個史泰龍,佢又懶得戚話:「準備?發得呢個夢就做到!」捱過跌過,先識得欣賞對方嘅修為,當正係偶像!

偶像仲有老婆謝楠!押埋間屋開戲多得老婆一句:「如果你的夢想不能實現,我們住那麼好的房子,也會一生遺憾,電影賠了我養你。」再一次證明,有個好老婆係好緊要!鐵漢柔情點止得尹揚明,娶得賢妻嘅吳京都有男人的浪漫,鍾意食豆腐火腩飯,唐詩宋詞出口成文,就連個仔個名都搞爛gag叫「吳所謂」!希望個仔唔執着冇所謂,但自己冇時停,話下個目標係讀MBA!好學又好打,吳京,你好嘢!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!