掃呢頁CODE去手機

2017年8月9日 星期三

互爆醜態 陳瀅呻屋企被劉佩玥霸佔 __,陳瀅,劉佩玥,

果然係好姊妹喎!無綫新劇《跳躍生命線》演員馬德鐘、張曦雯、何廣沛、劉佩玥、陳瀅、郭子豪、羅蘭、謝雪心、羅樂林、翟威廉、莊思明等在將軍澳電視城進行開鏡拜 ...


果然係好姊妹喎!

無綫新劇《跳躍生命線》演員馬德鐘、張曦雯、何廣沛、劉佩玥、陳瀅、郭子豪、羅蘭、謝雪心、羅樂林、翟威廉、莊思明等 在將軍澳電視城進行開鏡拜神。「好姊妹」劉佩玥與陳瀅友情由現實延伸到戲中,兩人笑謂平時日日見面已經感到厭倦,今次一齊開工日見夜見,完成劇集後要分開三個月休息一會,陳瀅笑說:「佢依家開工已經開始霸佔我屋企,成日喺我屋企瞓。」劉佩玥笑說:「我霸咗佢張梳化同埋個廳嚟瞓。(諗住寄宿?)唔係,又唔係日日。」問陳瀅可會收取劉佩玥租金?她笑說:「唔會,佢會用其他方法補償番。」

女神愛撩鼻屎

劉佩玥與陳瀅兩位女神又互爆醜態,揚言要代入戲中讓角色更生活化,劉佩玥大爆女神陳瀅愛撩鼻屎,還要將鼻屎抹在她手臂上,她笑說:「佢成日撩完鼻屎,將鼻屎抺喺我手臂上,最初以為佢好sweet摸我啦,第一次發現心諗咩嚟呢,然後嗌咗出嚟囉。」問到陳瀅可擔心破壞女神形象?她笑說:「唔驚,貼地啲嘛,女神都要撩鼻屎㗎。」陳瀅反擊爆劉佩玥興奮笑起來像豬叫聲,笑聲十分核突。

此外,有指劉佩玥推掉《果欄中的江湖大嫂》為拍《跳躍生命線》,她否認表示自己一向很乖聽從公司指示,拍劇安排是由公司決定。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!