掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

邊似53歲?型佬尹天照晒滑雪英姿 __,尹天照,

可唔可以一路滑一路播埋《我和殭屍有個約會》主題曲?現年53歲嘅藝人尹天照早前去咗內地拍戲,近日佢趁住有空檔就飛咗去外地歎世界,連日嚟都喺社交網站分享咗 ...


可唔可以一路滑一路播埋《我和殭屍有個約會》主題曲?


現年53歲嘅藝人尹天照早前去咗內地拍戲,近日佢趁住有空檔就飛咗去外地歎世界,連日嚟都喺社交網站分享咗唔少旅行嘅點滴,之前佢仲透露一落機就遇到大雪添!呢日,佢就上載咗多張近照,並留言:「去到最高處滑落嚟爽呀。​」

相中見尹天照戴齊護具,笑笑口咁望住鏡頭之餘,仲大舉V字手勢,睇嚟應該玩得好開心!此外,佢亦都甫出滑雪嘅短片,片中明顯見到尹天照由高處慢慢咁滑落去,見到鏡頭仲舉手say hi添!唔少網民都大讚佢滑雪嘅英姿好有型,仲話佢點睇都唔似53歲喎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!