掃呢頁CODE去手機

2018年5月6日 星期日

【封口避談強吻事件】麥明詩透視tube dress力壓師姐:怕自己承托力唔夠 __,麥明詩,

朱玲玲、趙雅芝、朱千雪、朱凱婷、陳茵媺、張名雅、唐麗球、岑杏賢、戚黛黛、邵珮詩、梁麗翹、吳幸美、周美欣等近百位前港姐,今日齊集現身灣仔君悅酒店出席慧妍 ...


朱玲玲、趙雅芝、朱千雪、朱凱婷、陳茵媺、張名雅、唐麗球、岑杏賢、戚黛黛、邵珮詩、梁麗翹、吳幸美、周美欣等近百位前港姐,今日齊集現身灣仔君悅酒店出席慧妍雅集活動,媽咪級嘅楊思琦同張嘉兒谷胸上陣,但都不及近日捲入「強吻事件」傳聞嘅麥明詩咁搶fo,佢穿上一條超貼身,金色透視tube dress,佢笑言怕自己承托力唔夠。

對於魏焌皓表示私下曾與麥明詩聯絡,問係咪一場誤會?問係咪真係有搵過佢?麥明詩話:「有關呢件事,我噚晚喺活動講咗我要表達嘅嘢,我唔想再去講,令件事沒完沒了。」

問到麥明詩冇否認亦冇承認,如果對方真係冇,佢咪冇幫對方澄清?麥明詩話:「佢都澄清咗,我亦講咗我想講嘅嘢。冇必要喺呢件事上糾纏落去,希望呢件事告一段落。大家焦點去返慧妍雅集度。」

咁麥明詩嗰段時間有冇向高層投訴過?佢停一停,然後話:「已經交代咗。」事後公司有冇搵你?佢話:「公司日日都有搵我,不過傾工作。」公司係咪叫你封口唔好再講?佢話:「係我唔希望再講啫。」同魏焌皓係咪朋友?麥明詩:「我哋一向係同事,現在佢離開咗唔係同事,所以我哋只係江湖上嘅朋友。」講到今晚有拍賣環節,自己有冇捐嘢拍賣?佢話:「我未去到呢個位置,自己日常用品都唔係名牌,自己仲後生,身體力行支持啦。今次第一次參加,見到好多師姐,好欣賞佢哋為慈善出力。」



相關報道:

【拍《使徒行者》出事?】盛傳曾強吻麥明詩遭投訴 魏焌皓:絕對冇

https://bit.ly/2KwASgG

【傳曾遭魏焌皓強吻】麥明詩未否認:最有責任嘅做法係唔好講咁多

https://bit.ly/2Id3TzP

精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent

麥明詩一襲貼身透視裙,好搶鏡。(攝影:林賓尼)

麥明詩都擔心自己承托力不足。

思琦生完都咁有自信。

歷屆港姐盛裝出席慧妍雅晚宴。







麥明詩拒絕再講魏焌皓。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!