掃呢頁CODE去手機

2018年5月6日 星期日

【獨家】丈夫先天問題影響生育 富家子為娶奚秀蘭離家出走 __,奚秀蘭,

能夠講出「人生有幾多個十年」都好豪氣,但現年68歲的「小調歌后」奚秀蘭,今年為紀念入行50周年,特別製作一張「奚秀蘭50年經典珍藏卡拉OK原聲4D首版 ...


能夠講出「人生有幾多個十年」都好豪氣,但現年68歲的「小調歌后」奚秀蘭,今年為紀念入行50周年,特別製作一張「奚秀蘭50年經典珍藏卡拉OK原聲4D首版」。接受《蘋果》訪問當日,奚秀蘭五倍豪氣講出:「人有幾多個五十年?」

「光陰似箭,我嘅精采人生,有苦有樂,好難忘,我冇後悔。我用歌聲唱咗好多好歌,帶歡樂畀觀眾。」奚秀蘭永不言休,唔排除70歲會踏上紅館。

回想當年17歲參加歌唱比賽奪冠,奚秀蘭一鳴驚人闖娛圈,「67年香港暴動,當年搵份工好難,我好幸運加入電視台,當年嘅人好單純,冇咁複雜,但過咗兩年,人多咗,大家先爭出位。」

奚秀蘭入行半世紀,從未出過卡拉OK碟,佢話呢張紀念碟收錄咗佢五十年嚟舞台演出嘅美好回憶。不過依家網絡發達,出碟即有機被抄掟上網,「即使血本無歸,我都希望有生之年,可以將我心血送畀粉絲,人生中咁多知音人,係好大滿足感,我樂意為佢哋歌唱。」奚秀蘭講講吓,仲技癢清唱了首本名曲《天女散花》。

為奚秀蘭出碟,出錢出力最多係佢背後男人--結婚39年丈夫謝嘉亮。奚秀蘭話:「我哋夫婦將僅有一筆基金捐出嚟,由做第一輯專輯開始一路run住,收益就做慈善用途。我對音樂編曲要求都高,又要拍得靚,不計金錢,希望有人聽,我就製作,只要喜歡聽,我就繼續唱落去。」

訪問進行中,謝嘉亮一直為愛妻打點,兩人不介意「長短腳之戀」,奚秀蘭合照時更刻意屈膝遷就老公,還合拍做心心甫士。謝嘉亮當年剛由英國讀書回港,為父親打理家族生意,由奚秀蘭哥哥牽紅線,佢哋一見鍾情,第一次約會,謝嘉亮竟大膽叫奚秀蘭返屋企游水。

藝人要嫁入豪門絕唔容易,老爺當年棒打駌鴦,不惜用炒魷迫囝囝分手。當年紅透嘅奚秀蘭同樣遭家人反對。太子爺謝嘉亮最後為真愛離家出走,兩人在沒有家人祝福下,在教堂行禮,組織二人世界。謝嘉亮獨自打江山,奚秀蘭夫唱婦隨,橋段頗「粵語長片」。

「老爺當年唔睇好我哋,佢話最多半年,或一年就離婚,最後睇到我哋結婚咁耐,佢最後拍住仔膊頭同佢講『都係娶番個高嘅好』。」因為老爺第三段婚姻,也娶了跟奚秀蘭一樣高度嘅「高妹」,所以才有此言。娛圈近年都有多對「長短腳之戀」模範夫妻,奚秀蘭話:「王祖藍同李亞藍拍拖時都有同我老公講:『大姐夫,我以你為標準』,終於佢爭取到。」

兩公婆剛喺日本賞櫻慶祝結婚39周年,奚秀蘭話:「大家都好珍惜,相依為命。當年都好多磨擦同拗撬,每個人都會講錯嘢,但唔好咁執着。如果想愛情成功美滿,每個人都要付出代價,我哋之間互相包容、接納。」

兩人婚後未有生育,奚秀蘭解釋:「我先生有先天問題,影響生育,佢結婚第一年知道後好傷心,喊晒話將來老咗,冇人送終,我話佢生仔為咗有人送終,我話我哋先係老夫老妻。」謝嘉亮被愛妻點醒才破涕為笑。

奚秀蘭再話:「查理斯王子話婚姻係為咗share your life,唔生BB都冇遺憾。我哋婚姻係分享對方生活,咁一生先有意思,彼此欣賞對方生活、長處、短處,先係真正婚姻。」奚秀蘭笑言養大一個小朋友要付出好大代價:「我淨係陪住老公,就好似湊一個大仔咁,我都湊咗佢39年咯。佢話我似大女,佢都話忍得我好辛苦㗎。」

攝影:仇志德

攝錄:馮嘉銘





兩公婆剛喺日本賞櫻慶祝結婚39周年



為奚秀蘭出碟,出錢出力最多係佢背後男人





奚秀蘭入行半世紀,從未出過卡拉OK碟



奚秀蘭指唔生BB都冇遺憾




鍾意就快D Share啦!