掃呢頁CODE去手機

2018年7月29日 星期日

徐熙娣:【自暴其短】小S同大女鬥Chok長腿甫輸晒 __,小S,徐熙娣,

比例差啲啲,但都算係長腿。台灣女星徐熙娣(小S)一向自信爆棚,經常自誇外貌同身材都零死角,甚至自封「第一美」添,估唔到佢都有失手嘅時候!小S喺社交網上 ...


比例差啲啲,但都算係長腿。


台灣女星徐熙娣(小S)一向自信爆棚,經常自誇外貌同身材都零死角,甚至自封「第一美」添,估唔到佢都有失手嘅時候!小S喺社交網上載咗多張相,其中一張佢囡囡着上熱褲,大晒無敵長腿,加上插腰嘅Chok爆甫士,舉手投足都有model風範,認真女大十八變!另一張相則見小S同姐姐徐熙嫻模仿囡囡影相,點知暴露咗身形比例唔夠囡囡好嘅缺點,難怪網民都笑言冇對比就冇傷害。

不過,小S生咗三個小朋友之後依然咁弗,身材Keep得唔錯,又輸唔晒嘅!而佢亦未受打擊,繼續喺社交網晒相,仲自誇點影都咁靚:「來首爾一定要去咖啡廳,大姐說要幫我拍照,我說我自拍比較美,沒想到,巨星怎麼拍都美,可惜孩子亂入!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!