掃呢頁CODE去手機

2018年7月29日 星期日

米高積遜:MJ女影《Playboy》 網友唔多Like鬧爆 __,米高積遜,

唔知MJ點諗呢?已故美國歌神米高積遜(MichaelJackson,MJ),雖然死咗已經9年,不過好多人仲希望佢翻生,有啲人更加相信佢仲未死,呢個不可 ...


唔知MJ點諗呢?


已故美國歌神米高積遜(Michael Jackson,MJ),雖然死咗已經9年,不過好多人仲希望佢翻生,有啲人更加相信佢仲未死,呢個不可能嘅願望,可能有機會發生因為佢好快畀個女激到喺棺材彈出嚟!

成日晒Body

近日有爆料指,MJ嘅20歲愛女巴莉絲(Paris),獲成人雜誌《花花公子》(Playboy)睇中,以約141萬港元利誘佢到南非拍攝封面及內頁專題。《花花公子》出咁多錢,當然係要巴莉絲剝光豬拍全裸寫真。雖然仍未落實合作,但據悉近日勇闖模界嘅佢有啲心郁郁,事關巴莉絲不時於社交網Instagram解放「波地」,騷胸露腰甚至半裸示人,全裸拍寫真絕對Easy Job!

雖然巴莉絲唔怕人前露肉,但網民唔多Buy,唔少網民狂鬧她冇腦:「點解要搞到自己咁cheap,冇人想睇你剝光豬呀!」仲話「你個樣唔差,又唔係冇錢冇名氣,點解要剝清光作賤自己!」又鬧巴莉絲其實應該去大學讀書,增值自己,或者去治理吓自己嘅心理,有粉絲仲激到扯晒火,代MJ鬧巴莉絲:「你老竇MJ知道個女咁蠢,一定激到喺墳墓彈出嚟!」

家人出手阻止

其實,巴莉絲啲家人早已對20歲女的她愈穿愈少布有微言,早前更不滿她為品牌拍性感廣告,有傳祖母嘉芙蓮(Katherine)與媽媽黛比(Debbie)都打算出手阻止佢變成「不文女」。可能呢排風頭火勢,巴莉絲近日未有再在社交網分享露肉照及回應拍三級封面一事,僅與粉絲開心Share活動相及與愛犬的溫馨家居照。

其實巴莉絲家族都有人上過《花花公子》,正正就係巴莉絲姑媽,即MJ家姐娜托也(La Toya)!佢先後於1989年及1991年拍過兩期,分別谷出深長事業線及穿上透視裝,造型大膽,內頁更大方露點,震撼一時,惟佢事後堅稱係前夫兼前經理人Jack Gordon動手打她,逼佢進行拍攝,並非自願!相反,巴莉絲今次係甘心情願,所以MJ若然喺泉下知道,一定死唔眼閉!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!