掃呢頁CODE去手機

2018年7月29日 星期日

邵珮詩:【人哋男友喎】邵珮詩孖黃耀英行山玩到癲 __,邵珮詩,

小心呀!前港姐冠軍邵珮詩(Veronica)一向性格活潑好動,呢日佢就喺社交網分享一段溜冰短片,片中見到佢溜得似模似樣,溜冰姿態仲好優美,佢仲好快就溜 ...


小心呀!


前港姐冠軍邵珮詩(Veronica)一向性格活潑好動,呢日佢就喺社交網分享一段溜冰短片,片中見到佢溜得似模似樣,溜冰姿態仲好優美,佢仲好快就溜咗一個圈,後面督亦有幾個小朋友跟住佢溜,最後Veronica仲向鏡頭送上飛吻,見佢溜得相當開心,難怪佢就話:「睇真啲,喺溜冰場無意中做咗母雞帶3隻雞仔,睇得出我是喜歡速度吧!」

隨後佢再上載同好友黃耀英行山相,仲同好友擺出多個趣怪表情,並留言:「行山梗係帶閨蜜去影相呃like愈短程嘅山徑靚景愈好!」話晒黃耀英都已經「名草有主」,兩個咁親密唔怕正牌女友李旻芳嬲豬咩?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!