掃呢頁CODE去手機

2019年1月31日 星期四

張學友:乜玩法?學友開騷男粉絲大嗌:我愛黎明 __,張學友,黎明,

歌神張學友233場世界巡唱終於圓滿結束,呢日喺網上流傳一條短片,內容正係學友開騷時同觀眾握手期間,清晰聽到有位男士大叫:「學友!我愛黎明,我愛黎明!」 ...


歌神張學友233場世界巡唱終於圓滿結束,呢日喺網上流傳一條短片,內容正係學友開騷時同觀眾握手期間,清晰聽到有位男士大叫:「學友!我愛黎明,我愛黎明!」雖然場面尷尬,但係學友好似聽唔到,面帶微笑繼續握手!唔少網民怒插呢位男士冇禮貌,仲話佢咁做好唔尊重學友!

其實類似嘅情節曾經喺電影《破壞之王》入面出現,劇情講學友開騷粉絲排晒隊等買,突然有一男士大叫「我愛黎明,我愛黎明!」結果呢位男士喺戲入面畀人圍毆。所以有網民推斷呢條片係假貨,只係後期加工純粹惡搞。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!