掃呢頁CODE去手機

2019年1月31日 星期四

每日洗腎四次 希望繼續拍戲吳耀漢嚴重腎衰竭 功能剩一成 __,吳耀漢,

現年79歲的吳耀漢前晚在首映直言腎功能只剩約一成,需要每日洗腎。
現年79歲的吳耀漢前晚在首映直言腎功能只剩約一成,需要每日洗腎。現年79歲的吳耀漢,前晚與太太、兒子吳嘉龍及其女友出席首映,為主演的電影撐場。吳耀漢受 ...


現年79歲的吳耀漢,前晚與太太、兒子吳嘉龍及其女友出席首映,為主演的電影撐場。吳耀漢受訪時自揭目前患上腎衰竭,腎功能只剩一成左右,以後每日要洗肚(腹膜透析)四次,排除身體毒素續命。雖然身罹頑疾,但吳耀漢依然樂觀面對,更明言不會放棄電影:「拍戲係我人生樂趣。」

相關新聞:【蘋聞重溫】片酬買別墅收租

吳耀漢、洪金寶、恬妞主演的賀歲片《如珠如寶》,前晚在九龍塘舉行首映禮,79歲的吳耀漢由太太、兒子吳嘉龍及女友陪同到場。吳耀漢接受訪問時透露因為腎衰竭,要每日做洗肚(腹膜透析)排毒。吳耀漢透露早在兩星期前已經入院,做手術植入喉管,以後每日要在家洗肚四次,每次洗一個鐘,所以要暫時全面休息,預計兩星期後可以復工。



吳耀漢新戲上映,太太、兒子吳嘉龍及其女友現身撐場。 吳耀漢新戲上映,太太、兒子吳嘉龍及其女友現身撐場。
《如珠如寶》一班演員前晚在九龍塘出席首映禮。

《如珠如寶》一班演員前晚在九龍塘出席首映禮。

捱即食麵惹禍

吳耀漢昨日再接受《蘋果》電話訪問,從語調中感覺到他積極面對疾病,談到腎病由來,他說:「係呀,我哋嘅(拍戲)生涯咁多年食飯盒、即食麵、快餐,唔多唔少,有好大影響囉。」他透露早三、四年前做身體檢查時,已經發現肝酵素等指數升高,去年證實腎功能只餘兩成,到今年情況更嚴峻,目前只餘一成腎功能,所以要洗肚排毒。

吳耀漢說:「當時聽到呢個消息,第一個反應就真係『嘩!死火嘞,咁嚴重!』屋企人都幾驚。醫生解釋話好多人都有呢個病,我話好多人有,唔代表唔驚,只不過係好多人一齊驚箒。當然佢解釋完係好啲,知道唔會即刻瓜老襯。」雖然每日洗肚的程序頗折磨人,但他自言不會因此放棄拍戲:「如果可以配合到啲時間,我最多可以同你一日直落拍8個鐘,一樣可以做到嘢。我唔會因為呢個問題而冇咗興趣去拍戲,事實上拍戲係我人生樂趣,好在仲有樂趣。」

吳耀漢透露前日才剛拆線,最初會先到醫院洗肚,之後會在家自己進行,談到移植器官的可行性,他說:「醫生話諗都唔使諗換腎,年紀太大。𠵱家身體係虛弱咗,要更加小心,最緊要唔好畀佢有細菌感染,好容易腹膜炎。」

相關新聞:【蘋聞重溫】大劉換腎成功見起色



醫院洗血爆棚

至於另一種俗稱洗血(又稱血液透析)的洗腎方法,吳耀漢指目前無論政府醫院或者是私立醫院都已經爆滿:「有錢都未必有人同你洗,原來問題係嚴重到咁,香港好多人有腎病。多到連啲醫院都應付唔切,book咗時間千祈唔好去唔到,去唔到就搵唔番第二個時間,而且費用好犀利,幾千蚊洗一次,一個禮拜兩次。」

兒子吳嘉龍在首映禮時表示很擔心父親吳耀漢身體:「最緊要佢舒服,整個家庭都好關心佢,全部人都會睇住佢。」吳嘉龍不忘跟父親開玩笑,直言復工後人工要調高一點,吳耀漢也說工作時間不宜太長,醫生忠告6至7個小時便要停。

採訪:卓寶花

攝影:葉君海




鍾意就快D Share啦!