掃呢頁CODE去手機

2019年1月31日 星期四

【逼爆香港】強國人攻陷中大港大!塞滿飯堂 導遊馬路揮旗 學生會促校方跟進 __,中國,強國,

港大的舊式建築一向是影相打卡熱點。
中大的天然景觀及港大的舊式建築一向是影相熱點,不時有校外人士入內「參觀」,但近日兩大學校園湧現大批「鴨仔團」,在午膳時段於飯堂與學生爭位,有學生在網上 ...


中大的天然景觀及港大的舊式建築一向是影相熱點,不時有校外人士入內「參觀」,但近日兩大學校園湧現大批「鴨仔團」,在午膳時段於飯堂與學生爭位,有學生在網上發文炮轟「大陸人當正係佢主場咁」。中大學生會昨在facebook出聲明,指這些校外人士多次在上課時段聯群在校內飯堂用膳,及乘搭本應只供中大師生使用的校巴,嚴重影響中大師生日常校園活動。

相關新聞:【逼爆香港】中大學生會撼莊鬥校務議題 反強國客入侵



本周二(29日)有人在「HKU Secrets」fb專頁發帖,指當日午膳時段在港大「SU can」食飯,發現有相信是來港交流的「幾班大陸初中細路」在場,令他要用很長時間才可排隊買飯,之後他自己一邊食飯,一邊用耳筒睇手機煲劇,但突然有人前來搭訕,「有個大陸細路(好似揾唔到位),冇啦啦搭我訕(好似係叫我食快啲),咁我睇劇唔太聽到佢講乜,咁我就望一望佢就冇理繼續睇劇同食飯,跟住佢竟然鬧我唔識普通話,話咩香港要喺小學開始學PTH。」他認為學校飯堂主要供學生及教職員使用,「大陸人當正係佢主場咁,cedars(學生發展及資源中心)係咪要做返啲嘢呢?」



網民「Ricki Cinos」亦在另一fb群組分享上述「HKU Secrets」的帖文,直斥「離哂譜」,又指自己在港大校園食飯都見到人頭湧湧,「就係太多大陸客係都要同學生職員逼住同一時間食。餐廳貼咗只招待學生職員但係完全冇執行過。好多港大人都被迫要出街食」。



不少網民留言,中大、科大、理大等亦出現類似情況。中大學生會昨發聲明指,近日校園多次出現大量外校人士,當中不少人更被發現以「鴨仔團」的形式(有旅遊巴接載及統一服飾)出現。該會已就此向中大校方查詢,校方人員回應指中大近日並未特別收到團體的觀光申請,估計相關校外人士是在沒有申請情況下擅自在中大範圍觀光,校方承諾將聯絡各部門處理問題。中大學生會認為,中大校園是中大師生進行研究、學習及生活的地方,絕非歡迎旅客觀光的旅遊景點。



內地旅遊網站有不少香港「名校遊」的旅團推介,標榜「香港名校考察+香港科技大学+香港中文大学+深度一日游【上门接送,私人包团2-5人,专业讲解】」,稱提供一站式服務,參加者可全面了解香港名校歷史,聲言「名校之旅考察,给孩子一个明朗未来」。



有網民在中大學生會帖文下留言,指日前在中大本部巴士站見到一行二、三十人,帶帽穿統一T-shirt由canteen行上百萬大道,「個導遊公然企係馬路中心揮旗,等佢啲團友過馬路,當時喺站頭幾架巴士都唔郁得,要等佢哋過哂先可以開車」。有人更笑指遲早有過千「大媽」在百萬大道洗乳罩、洗腳、洗「底底」,「到時中大校董會主席『梁奶朋』出來招呼佢哋」。



網民留言

●Yu Pak Hing:佢地啲觀光客搞到中大同學成日趕校巴都冇晒位,認真要求上校巴前要領學生證檢查



●Sukyi Chan:早幾日都喺(中大)本部巴士站見到,當時一行二、三十人(似係某國學生,帶哂帽着哂T-shirt)由canteen經PK梯行上百萬大道



●Kanu Tang Ztk:光復中大



●Hui John:貴校(中大)應該檢討如何提升接待能力



●Tony Leung:遲早過千大媽在(中大)百萬大道洗乳罩,洗腳,唱咸水歌,洗底底,洗「江門」,洗……到時中大校董會主席梁奶朋出來招呼佢哋。





每晚送5萬!星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



港大的舊式建築一向是影相打卡熱點。

本周初有大批操普通話的小學生,攜同行李喼或大背包,遊覽中大。朱家駿攝

本周初有大批操普通話的小學生,攜同行李喼或大背包,遊覽中大。朱家駿攝
朱家駿攝

朱家駿攝

鍾意就快D Share啦!