掃呢頁CODE去手機

2019年8月17日 星期六

祥嫂(洪金梅):祥嫂安葬永祥苑 究竟吉唔吉利? __,洪金梅,祥嫂,

故居入土,鞏固家庭!洪金梅(祥嫂)安葬於永祥苑花園,正式入土為安,堪輿學家陳子才指先人骨灰安葬在家中花園,對後人絕對沒有影響及不吉利,他說:「都係葬番 ...


故居入土,鞏固家庭!


洪金梅(祥嫂)安葬於永祥苑花園,正式入土為安,堪輿學家陳子才指先人骨灰安葬在家中花園,對後人絕對沒有影響及不吉利,他說:「都係葬番自己間屋,係自己土地的話,絕對冇問題,咁做仲可以鞏固家庭關係,因為啲仔女都要返嚟打理。」

現時是農曆七月,俗稱鬼節,問到在鬼門關大開舉行安葬儀式,會否不吉利?他說:「其實佢已經係往生嘅人,同陽間已經冇關係,所以唔會唔吉利嘅。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!