掃呢頁CODE去手機

2019年10月25日 星期五

【我與你同步】《牛下》黃心穎喊爆話冇得返轉頭 家姐直言:唔好再問覺得做成點 __,黃心穎,

(影片截圖)
大台台慶劇《牛下女高音》已經播到中段,在鍾景輝、蔣志光、曾偉權、吳岱融和鄭敬基一班好戲中佬撐場下,故事發展亦開始滲出劇味。雖然曾經有觀眾表示看到黃心穎 ...


大台台慶劇《牛下女高音》已經播到中段,在鍾景輝、蔣志光、曾偉權、吳岱融和鄭敬基一班好戲中佬撐場下,故事發展亦開始滲出劇味。雖然曾經有觀眾表示看到黃心穎的演出,直言諗起安仔,甚至揚言已熄機,但仍然有不少人留意昨晚播出的一集,直言有點「人生如戲、戲如人生」的感覺!



心穎在戲中之所以不修邊幅,全因她曾經歷過婚姻失敗,於是選擇逃避現實,在昨晚播出的一集,是因為心穎發現在張振朗的安排下與前夫見面,自覺「被出賣」的心穎,喊住鬧爆張振朗訴心聲:「有好多嘢係返唔到轉頭,點解你哋係都逼我諗番以前,睇番以前?我好努力咁想向前行,想做番自己,過番自己嘅生活,點解你哋係都要掹番我返去?」而且在日前播出的一集,心穎對着張振朗哭訴:「以前,唔可以返轉頭了,我已經唔係加拿大嗰個我,以前嘅我,讀書好叻,拎獎學金,好多人都羡慕我,原來以前係好開心,但而家嘅我人又冇、錢又冇、樣又冇,做咩都做唔好,做咩都好似錯咁……連老公都唔包容我,仲有邊個畀機會我?」

因為妹妹的關係,身為家姐的心美亦不時受到抨擊,不過到底是一家人,於是乎她在IG寫下打氣說話:「你的開心難過,我與你同步,沒事的,有我在,我一直都在!」昨日心美在IG Story放了一張心穎在戲中的截圖,相中有數句對白:「有好多嘢係返唔到轉頭,我好努力咁想向前行,我想做番自己,我想過自己嘅生活啊!」她留言說:「今晚拍完戲返到屋企,只係睇到最後嗰幾分鐘,多謝fans send呢段畀我,多謝你哋成日提我夠鐘睇劇。老老實實,我冇追睇,如果咁啱嗰晚喺屋企睇到就睇,就係咁。」她還說:「亦唔好再問我覺得細妹做成點,我唔係一個好叻acting嘅人,我冇資格去評論任何人嘅演技。我只覺得,作為一個artist,拍咗嘅作品有得出街係開心事,至於反應如何,亦唔喺控制範圍之內,亦一定會有人鍾意有人唔鍾意,完!」



-----------------------------



-----------------------------



(影片截圖) 心美留言撐妹妹。(IG截圖) 心美留言撐妹妹。(IG截圖)
有觀眾覺得故事有點似現實!(影片截圖)

有觀眾覺得故事有點似現實!(影片截圖)

鍾意就快D Share啦!