掃呢頁CODE去手機

2019年10月25日 星期五

榮升「嫲婆豆腐」 梁安琪考慮送樓 __,梁安琪,

四房總動員到醫院探望「荷葉飯」。
榮升「嫲婆豆腐」梁安琪考慮送樓四太梁安琪兩個月內先後榮升婆婆及嫲嫲,繼女兒何超盈生女後,兒子何猷君更為何家添長孫,意義重大。她昨日受訪時多次說開心及興 ...


榮升「嫲婆豆腐」 梁安琪考慮送樓

四太梁安琪兩個月內先後榮升婆婆及嫲嫲,繼女兒何超盈生女後,兒子何猷君更為何家添長孫,意義重大。她昨日受訪時多次說開心及興奮,爆長孫的乳名是「荷葉飯」,跟超盈的「荷包蛋」一脈相承:「我叫自己做『嫲婆豆腐』,大家可以咁樣叫我。」之前超盈生女,四太大手筆送鑽石,問到會否送層樓給首個男孫?她笑言:「要諗吓先,呢個係男孫,要慎重考慮。」對於猷君別具心思,安排她為「荷葉飯」剪臍帶,她透露:「其實都係Last一刻先知(係仔),好神秘,知男孫係好開心。」四太直言當時震過貓王:「手都震埋,有少少嚇親,好彩冇蝦碌。多謝個仔安排,好有心思。」問到長孫樣子似爸爸還是媽媽?她說:「睇怕要過兩、三日,收咗水先。(希望BB成為家族中最靚仔?)點計都係何生(賭王)最靚仔,冇人靚仔得過何生。」

昨晚四太現身醫院時說:「喜事重重,依家升級做嫲婆,要請大家食『麻婆豆腐』餐!依家開始每日嚟抱吓(孫)。」並爆長孫提早出世,但足月的,笑言自己年紀大,考慮退休湊孫,並笑說可以左抱一個、右抱一個,因為耕過田有番咁上下。






鍾意就快D Share啦!