掃呢頁CODE去手機

2019年10月25日 星期五

楊思琦:楊思琦佗B掀「暴乳」風雲:件衫好似爆開咁 __,楊思琦,

思琦已經令現場「暴乳」成災!藝人楊思琦早前突然宣布再佗B,並指年中已在外地注册結婚,但老公身份卻一直保密。她晚上以低胸裙在尖沙咀出席活動,懷孕的她谷出 ...


思琦已經令現場「暴乳」成災!


藝人楊思琦早前突然宣布再佗B,並指年中已在外地注册結婚,但老公身份卻一直保密。她晚上以低胸裙在尖沙咀出席活動,懷孕的她谷出F cup 「暴乳」,她笑說:「係呀升咗cup,仲唔止一cup,總之好重吓,好多都唔啱要買過晒。(肥咗?)手腳差唔多,係肥晒喺個身度,向橫發展緊,件衫好似就嚟爆開咁。」


再佗B的她表示比第一胎辛苦,因早前比較頻撲飛往外地,又要到內地工作,問到何時才休息養胎?她說:「11月都要再飛,冇休息嘅時間表,有輕鬆嘅工作都做。(老公擔心?)盡量一切小心,都有叮囑嘅,都要提自己節奏慢啲。(老公唔陪你工作?)各自努力啦。(係咪佗仔所辛苦啲?)遲啲再講畀大家知,可能休息唔夠,之前飛得太密。(阿女知道係細佬定妹妹未?)佢都未知,叫佢一定要好錫佢。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!