掃呢頁CODE去手機

2013年5月2日 星期四

徐淑敏做美容老公教路




同你吟一吟

徐淑敏做美容老公教路

已經生咗兩個女嘅徐淑敏,有少奶奶唔願做,學人搞網上美容生意,加上早排老公黃浩因為「藝人開飯」事件搞到大把是非手尾,令原本有啲肉嘅 Suki,瘦到得番棚骨,自毀咪神寶號。

還好美容生意已經上軌道, Suki更擴展到推出自家護膚品牌,星期一(二十九日)美容店舉行開幕禮,請嚟無綫班好姊妹沈卓盈、馬賽、葉翠翠做嘉賓。生意做得頭頭是道,不過 Suki話老公黃浩先係幕後大老闆,就算唔識扮靚,都不斷俾意見,開支票使錢用人,樣樣都係老公話事。

要幫手睇住老婆盤生意,信咗主嘅黃浩,就算幾唔得閒,都會抽時間返教會,上個禮拜五(二十六日),《壹》仔就撞見佢同林以諾牧師一齊,聽講黃生黃太已經決志信耶穌,仲同陳振聰返埋同一個教會添!

新店開幕酒會,嘉賓當然唔少得 Suki好姊妹沈卓盈。

响 ifc撳完成疊錢,黃浩就同林以諾牧師去停車場攞車。

撰文︰八珍

mailto:nextb@nextmedia.com


鍾意就快D Share啦!