掃呢頁CODE去手機

2013年5月15日 星期三

朱慧敏效安琪蓮娜切乳房

video


朱慧敏效安琪蓮娜切乳房

朱慧敏乳癌高危 效安琪蓮娜切乳房

37歲美國紅星安琪蓮娜祖莉(Angelina Jolie)因帶有「錯誤的基因」,昨日宣佈早前做切除乳房組織手術,以預防患乳癌和卵巢癌,她因擔心六名子女失去母親,故為家庭決定做這手術。媽媽、婆婆和阿姨都因乳癌過身的朱慧敏,屬高危一族,故她坦言曾認真考慮切除乳房。至於同樣曾切乳的抗癌鬥士溫裕紅及切去腫瘤的林淑敏,讚安琪蓮娜的決定果斷。

荷李活巨星畢彼特(Brad Pitt)的女友安琪蓮娜祖莉,昨日勇敢承認於今年2至4月期間,已接受了切除雙乳乳房組織手術,因她帶有「錯誤的基因」,安琪蓮娜為免六名子女痛失母親,決定接受手術解除危機,她昨日勇敢公開事件,震驚全球。



■美國紅星安琪蓮娜祖莉撰文驚爆已切除雙乳,以預防患上乳癌令子女失去母親,事件轟動全球。資料圖片

「冇嘢重要過生命」

前港姐朱慧敏的媽媽、婆婆和阿姨都因乳癌過身,故她屬高危一族,朱慧敏昨在電話中讚安琪蓮娜勇敢,坦言自己曾認真考慮接受切除乳房手術,她說:「佢好勇敢好堅強,好明智接受呢個手術,佢以小朋友同家庭為先,掙紮好耐又問過專業人士意見,佢做咗好好榜樣。其實自己都係有咁情況,媽媽同阿姨都係48歲唔喺度,婆婆63歲走,我24歲做測試知道帶有基因,搵過美國同香港醫生傾過,嗰時自己考慮切除乳房,醫生建議我生小朋友先,因為切咗唔可以餵人奶。」



■朱慧敏的媽咪、婆婆和阿姨都因乳癌離世,故她謂考慮生育後切除乳房。資料圖片

朱慧敏坦言想生四個小朋友,問會否驚患上乳癌?她灑脫說:「唔驚得咁多,命運注定,自己經歷過見證家人病情,有強嘅心理質素,避免食激素燕窩,又少食肉,做多啲運動,我好正面,唔恐懼亦唔抗拒。冇嘢重要過生命,醫生話可以做義乳,希望香港男士如果面對呢個情況,可以畀女性心靈支持。」

港、台有多名女藝人曾不幸患上乳癌,如蘇施黃、葉麗儀、陳美齡、薛芷倫、汪明荃、仙杜拉、蔡琴、林淑敏和溫裕紅等,她們靠堅強意志戰勝癌魔,前港姐林淑敏三年前患上乳癌,並接受右邊腫瘤切除手術,現已康服重投幕前演出。對於安琪蓮娜親證已切除雙乳,林淑敏昨日在電話中說:「我相信佢經醫生評估過先有呢個決定,生命係緊要過一對乳房,呢方面我覺得外國人較中國人果斷,對佢嚟講呢次手術係必須,冇人想有此決定。」



■抗癌勇士林淑敏覺得生命比乳房重要,讚安琪蓮娜決定果斷。資料圖片

溫裕紅:值得讚許

05年患上乳癌的無綫女藝人溫裕紅,當年為保命接受了切除左乳手術,她昨在電話說:「佢有錯誤基因,切咗乳房可以減低風險,佢呢個決定好勇敢好叻,好值得讚許。當時我切完乳房裝義乳,有埋假乳頭,好完善,手術到𠵱家冇後遺症,我覺得呢樣嘢唔係要對人交代,只要老公仲咁愛你就得。」裕紅認同中國人思想傳統,她說:「佢哋可能覺得做切除乳房手術會好自卑,但呢個器官唔同胃,冇咗都唔會好大影響。」

媽咪曾患乳癌和血癌的鄺美雲,昨到九龍灣出席佛教活動,對於安琪蓮娜切乳防患癌,她驚訝反問:「為咗預防?其實我媽咪都係咁,癌症有好多方面,後天心情影響同壓力形成,唔需要去到咁,可能會有啫,佢都咁大個唔使咁激動,自己細個都驚同擔心,但大大嚇冇呢個諗法,覺得天意,如果呢個世界唔需要你,咪投胎做另一個人。」

採訪、攝影:比華利、黃曉妍、林妃



■鄺美雲昨日指一切皆有天意,故不怕患乳癌。

Kylie抗癌成功

安琪蓮娜預防勝於治療,為子女著想先行切除乳房組織,事關不少外國明星都患有乳癌此致命疾病。

嘉菲貝絲(Kathy Bates)

《危情十日》金像影後嘉菲貝絲02年戰勝卵巢癌,但去年再被驗出患乳癌,接受兩次乳房切除手術。

Kylie Minogue

澳洲小雲雀Kylie於05年患乳癌,之後做化療及手術,成功擊退病魔並復出。



Kylie Minogue

仙菲亞妮遜(Cynthia Nixon)

《色慾都市》同志女星仙菲亞06年患上乳癌,康復後去年與女友Christine Marinoni拉埋天窗。

奧莉花紐頓莊(Olivia Newton John)

主演《油脂》的澳洲女歌手ONJ,92年被驗出患乳癌,她經歷了長達六年抗癌期。

Peter Criss

男性也會患乳癌,美國Kiss樂隊成員Peter Criss 08年被驗出患此病,並接受乳房腫瘤切除手術。

Anastacia

03年成功抗乳癌的美國女歌手Anastacia,近日復發而取消歐洲巡迴演唱會。

資料來源:《蘋果》資料室

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網http://hk.add.nextmedia.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!