掃呢頁CODE去手機

2013年5月15日 星期三

淘汰賽 《盛男》玩不文 窮人冇份 大隻 Rocky超多女冧




Rocky 最受歡迎

約 30歲 英國留學

身形健碩的 Rocky以前係肥仔一名, 07年的照片中見佢開始收身,肥腩變朱古力,現在是大隻有肉型,平日最愛出海攬女及夜蒲,唔只愛騷肌曬身形,仲與一班男性朋友露股大合照,更將露股照放在自家 fb版頭。玩得咁癲,難怪喺參賽者中最多女冧!網上圖片

真面目

淘汰賽 《盛男》玩不文 窮人冇份 大隻 Rocky超多女冧

TVB上年播出的《盛女愛作戰》,港女求愛真人騷大收旺場,雖然班港女唔多討好,節目又被評造馬,但 TVB已贏足話題,當時已講明會搞盛男版,等足成年終於有盛男版《求愛大作戰》,下月 10日出街。

《求愛》今次繼續由新聞部編導岑應操刀揸弗,今次更加碼玩淘汰制,最後由 8人 out剩 4人, 3月再拉隊到印尼峇里島拍足 10日,不過本刊發現今輯《求愛》參賽者,在 fb出現不文照,絕大部分參賽者在外國留學兼擁高薪厚職,窮人原來冇資格求愛。

去年《盛女》出街時, 5位參賽者連埋編導岑應(中),都成為市民談論焦點。

上年《盛女愛作戰》是陳志雲離開 TVB前的「告別之作」,首播不久已錄得最高 29點收視,原本 10集的節目更即時添食,急加兩集加長版的《盛女駕到》,算 TVB近年少有的佳績。雖然《求愛大作戰》同樣冇公開招募盛男參賽,但岑應為免被指冇新意及造馬之嫌,故以全新玩法製作節目,《求愛》中的所有參賽者及評判教練,一律要簽一份保密聲明,慎防內容外洩。

絕密拍攝

據節目工作人員爆料:「編導唔想好似上次咁俾人話造馬,所以一班參賽者都係岑應同評判團啲朋友介紹,有啲係佢哋嘅蒲友、亦有少數透過婚介公司搵返嚟,之後都要經 TVB試鏡,睇吓佢哋合唔合適, out走想靠節目出名嘅人,《求愛》都有參考內地的相睇節目,為咗求真亦加插一些街頭測試,睇吓途人對班盛男改造前後嘅反應。」

泳池露股(網上圖片)

多女埋身

據知在節目中與唔少港女發展的 Rocky,最後都蜜運成功,拍拖至今,不過女朋友並不是節目中的參賽者。網上圖片

操肌勁 fit

細個係肥仔一名的 Rocky,健身後減肥成功,自信增加不少,參賽期間亦孖住另一由瘦變大隻參賽者 Cyrus(右)健身,不過兩人似乎高度爭啲。

Out剩 4個

據知入圍的 8位盛男,最後 out剩 4位同港女配對, TVB更大手筆飛去峇里拍攝,工作人員續說:「今次班盛男都會大改造,同其他港女相處及 dating,第一集班盛男仲唔只 8個添,但去到最後留番 4個最標青嘅繼續發展,去峇里目的係畀參賽者同女仔可長時間相處發展,其實最後冇話邊個贏輸,班盛男半年來都不斷有同女仔發展、約會,有啲無疾而終、有啲就 keep到?家,所以冇分贏輸,不過其中 Rocky同 Cyrus係最受女仔歡迎,尤其 Rocky改造後勁多女冧!」

盛男節目神秘,但本刊卻在這班盛男的 fb內,發現他們的不文照,而在峇里拍攝期間,更有假 J出現,而且有份去峇里的四名盛男,全都是高薪厚職兼外國留學的高富族,窮仔想玩盛男?機會細過零啦!

Cyrus 玩假 J

近 30歲 澳洲留學

與 Rocky同樣大隻的 Cyrus走藝術家路線,受港女歡迎程度與 Rocky不相伯仲,在峇里拍攝時更與假陽具合照(圖),愛玩不文。網上圖片

Vincent 最自信

近 40歲 英國留學

在節目中,參賽者 Vincent奄尖挑剔似足上輯港女 Florence,又係參賽者中年紀最大、最後食白果的一位,他在 fb中亦轉載教人用震蛋的短片。網上圖片

Guy 最博學

約 30歲 英國留學

參賽者之一 Guy學歷達博士級,曾於本地大學任教,典型學園派盛男。網上圖片

雖然節目拍完,但一班盛男包括另一位參賽者 Justin,仍經常約埋節目編導岑應和配對女伴一齊開 party。網上圖片

峇里豪歎之旅

雖然今輯《求愛》最終只得 4名盛男有份去峇里拍決賽部分,但今次峇里之旅卻全程歎盡,除了可以有商務客位坐外,更可入住當地豪華度假村,最開心可能係成班攝製隊囉!

坐商務

除了有得住豪華 resort外,參賽者 Guy有得同參與節目配對的靚女一齊坐國泰商務客位,爽死囉!網上圖片

豪 resort(網上圖片)

全新盛男教練

去年《盛女》的「人生教練」 Winne及「兩性關係專家」 Santino被評亂吹,搞到節目收到 49宗投訴,今次換走曬上次的教練,用全新組合免重蹈覆轍。

Karl Hui

公關及形象指導

負責帶盛男出席公開場合,從中學習同人接觸及相處,此外亦負責幫盛男大改造。

陳定邦

風水師

負責相學及風水上的改變,以動作分析心理。

陳莉敏 Queenie

美容達人

整容無數的 Queenie教導盛男美容心得,幫助盛男改變形象及儀態。

曹𧙗謙

人生教練

上集有出現的他,取代 Santino及 Winnie擔任今輯「兩性專家」及「人生教練」,教導兩性相處及關係。



鍾意就快D Share啦!