網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月15日 星期三

莊思敏拍情慾戲冇底線

video


莊思敏拍情慾戲冇底線

葉念琛拖女曬腿 思敏色誘多啦A夢

葉念琛執導的新作《溝女不離3兄弟》昨日在銅鑼灣開鏡拜神,演員包括莊思敏、松岡李那、連詩雅、吳若希、沈震軒及陳奐仁等。莊思敏低V性感現身,問到是否和葉念琛拍拖?她笑說:「唔係,我唔覺佢追我,我喺呢方面好遲鈍。」戲中葉念琛要她只穿底褲胸圍色誘陳奐仁,又要跟沈震軒車震,莊思敏說:「我冇底線,唔係真做就得,最好陳奐仁老婆監場。」



■莊思敏(左)與連詩雅分別曬心口及長腿,各展所長。

葉念琛曾有意找上月離世的陳僖儀演出,但他昨日表示未落實,故沒有找誰代替。松岡李那戲中與糖妹男友Dominic激咀,緋聞男友林德信指拍咀戲會找她練習,松岡尷尬地說:「我唔係老師,教唔到佢。」

採訪:張俊銘

攝影:陳俊強



■松岡李那笑言不是老師,不懂教咀戲。

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網http://hk.add.nextmedia.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!